Charloepy schreef:Ik ben wel benieuwd naar de ervaringen met Lupicor nakomelingen!
Vind het een schitterende hengst!
mijn lupicor nakomeling (wina om er ff wat makkelijker te praten) wina heeft veel problemen met het alleen zijn en we hebben de laatste tijd veel ongelukken gehad
eerst ben ik van dr afgevallen -> zware hersenschudding en rugspieren overrekt
daarna is ze door een paard door de omheining heen gejaagd -> wond op de achterbenen moest gehecht worden 2 week boxrust en daarna langzaam opbouwen
toen kwam er droes op stal heeft wina gelukkig niet gehad
eindelijk weer een paar keer gereden (naja iemand anders dan)
toen gingen we naar de ponyclub stond ze dus alleen in de trailer is ze door t voordeurtje de trailer uit gegaan -> wond boven haar oog moest weer gehecht worden
nu is ze naar mijn instructrice en die gaat haar zegmaar weer opnieuw inrijden
en nu is ze eergister over de omheining van de bak heen gesprongen (ik weet niet of ze alleen sstond of dat ze daar gewoon zin in had) ze was 1 dag een beetje kreupel maar da's nu al weer over
zijn er meer mensen die met van die super drukke beestjes te maken hebben en paarden die niet alleen kunnen zijn?? heeft iemand tips???
en we doen er op het moment een shet bij als ze ergens heen moet maar da's natuurlijk geen echte oplossing da's voor nood maar tja als ik op wedstrijd ga kan ik natuurlijk ook niet altijd een shet mee nemen tenslotte kunne we niet altijd de 2 paards trailer lenen (wij hebben een 1.5 paards trailer)