Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
)

Ik denk dat we hem over een maandje zadelmak laten maken... die foto's volgen dan nog
Samo schreef:Super foto's Kajanus! Wat een uitstraling heeft hij toch! Foto's van U're Kiddin' (mijn paard) volgen nog! Heb geen recente.

Teddy
kunnen we kijken en vergelijken... als je het niet wil dan kan ik hem ook weer deleten hoor, moet je maar een pbtje sturen
weule schreef:ik heb zelf geen farrington, maar ken er 10-tallen, heb er ook veel gereden en de hengst stond ter dekking op mijn werk. (Tevens waarschijnljk de eer gehad om de farrington van Samo in te rijden)
momenteel rijdt ik nog een 3-jarige van farrington uit een flemmingh moeder, die eind juni voor de stamboekopname moet.
Samo schreef:Volgens mij zijn er niet zoveel Farringtons op bokt?
ik ben wel erg benieuwd of er ook een schimmel van Farrington is..
Op een tik van de zweep reageert hij dus amper. Van de week heb ik dus toch maar even geprobeerd met een spoortje en dat ging super. Vond hij prima, beter als hem elke keer een tik te moeten geven. Ik ga a.s. zondag denk ik voor het eerst los in de bak, spannend! 
maar je moet dan maar eens naar hem gaan kijken.... hij staat toch in Friesland, kan je ook nog even naar mijn Farrington komen kijken ...
gevonden schreef:ja dat lijkt me wel erg leuk kajanus, ik vind die van jouw zo gaaf!!!!!
ik hoop dat die van mij ook zo mooi uitgroeid, iets minder mooi mag van mij ook wel dan is ie nog heeel gaaf
en die van mij was als jaarling en twenter ook niet zo heel mooi hoor, dus die van jou kan ook erg mooi worden..
HocusTivoli schreef:Zie ook dit topic : viewtopic.php?f=114&t=545983&st=0&sk=t&sd=a
Ik heb die van mij nu vier maanden en het is zo'n ontzettende lieverd. Ik ben hem aan het zadelmak maken en hij doet gewoon absoluut geen gekke dingen. Hij is alleen een beetje traag...Op een tik van de zweep reageert hij dus amper. Van de week heb ik dus toch maar even geprobeerd met een spoortje en dat ging super. Vond hij prima, beter als hem elke keer een tik te moeten geven. Ik ga a.s. zondag denk ik voor het eerst los in de bak, spannend!
Kajanus schreef:En heb je al los gereden, die van mij is eerdaags ook aan de beurt..
En heb je er ook nog foto's van??
een E pony en een klein paardje, beide zijn de gek op springen
maar lopen ook lekker in de dressuur.