Equador.. wie o wie?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

ChristinaW

Equador.. wie o wie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-06 14:28

Wij hebben een ruin van Equador die super braaf in omgang is en degelijke..
ze zeggen vaak dat Equador z'n goede karakter mee geeft aan z'n nakomelingen.. hoe is dat bij jullie? kennen jullie een Equador-paard of hebben jullie er zelf 1?

ChristinaW

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-06 14:30

foto zou leuk zijn om te vergelijken
kwam namelikj eens op marktplaats ook equadors tegen en leken wel qua kleur en etc. op Wynand..

Afbeelding

nou ik hoor ;t graag!

Tiana

Re: Equador.. wie o wie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 14:35

Ik heb een merrie, haar MV is Equador. Ze is alleen een Métall, dus ze is niet altijd even lievv.....
Wat ze wel van Equador heeft is zijn veelzijdigheid..

Dit is dr...

Afbeelding

ChristinaW

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-06 14:42

owja mooi paardje zeg heb zelf niet echt ervaring met metal nakomelingen maar het zal wel wat je zegt maar dat scheelt dat ze veelzeidig is!! succesm et haar!

Kajanus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 23:30

Afbeelding

Deze Equador x Nimmerdor is van ons geweest... volgens mij hebben ze inderdaad wel wat van elkaar weg

Justy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 12:54

F-AM --> FB

Flew

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 12:54

Een vriendin van me heeft een zoon van Equador. Erg lief paard.

NoiRaM

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 12:59

ik reedt ook op een equador .. maar ze steigerde als een idioot .. ben er achter gekomen dat ze veel pijn heeft en eigenaar wou er niks aan doen .. dus ben er toen mee gestopt.. verder was het een fijn paardje om te rijden , maar wel 1 met karakter

Afbeelding

Afbeelding

NoiRaM

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 13:01

wel grappig dat de meeste een klein kolletje hebben !

Tiana

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 14:43

Egt leuwk om te zien, ze hebben wel wat weg van elkaar!

ChristinaW

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-06 17:01

ja idd leuk zeg!! ja ze hebben allemaal bijna een kolletje ja
Kajanus: Ja idd,, vond ik ook al, mooi paardje zeg die foto al op die website en vond ook die staandfoto van 't paard dat die veel van wynand weg had!
MaSbeL: echt jammer zeg dat ze veel pijn had en dat je daarom bent gestopt! is mooi paardje.. en ja veel vinden die equador's fijn om te rijden! maarja sommige hebben meer karakter dan de ander ja haha

Kajanus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 19:43

Afbeelding

Hier nog een staande foto, en inderdaad lijken ze allemaal wel wat op elkaar.. we hebben hem verkocht en daar is hij zadelmak gemaakt en het schijnt goed te gaan het was een echt alrounder en een prettige,toen nog hengst ,in de omgang

kimberley12

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 20:21

Hier nog een paar mooie foto's van Equador
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

NoiRaM

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 20:21

die heb je van hun site gejat haha ..

Tiana

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 09:58

Kajanus: Dat paardjuh van jou lijkt egt op mijn meisje....ieh....

Nikki_Robin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 10:05

Ik heb een DarwinxEquador... Quakarakter heeft ze wel wat weg van equador (superbraaf), maar vooral qua gangen is het precies equador! Een super stap en draf maar in de galop blinkt ze echt uit!! Dat is echt een equador-vererving... Voor de rest zit er asoluut geen kwaad in! Hier paar foto's van dr:
Afbeelding
Afbeelding

ChristinaW

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-06 13:33

Afbeelding

Hier is ook nog een staandfoto van Wynand!

Ja idd, mooi is dat dat als ze nog hengst zijn, zo makkelijk te handeren zijn!
Wynand ook toen hij nog hengst was, je kon je er alles mee doen en niets boeide hem! Je zou gewoon niet zeggen dat 't een hengst was! Maar echt mooi paardje die jullie hebben verkocht!

Nikki_Robin: mooi paardje! grappig met die witte vlek op z'n buik haha alles nemen ze van Equador mee hoor ik wel Ze loop ook mooi zie ik wel!

yostrasammer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 23:45

waar ik stage heb gelopen daar kwam de hengst Eqaudor een paar keer in de week springen op de fantoom. die hengst is echt braaf

Jolandaa_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 23:29

Nikki_Robin schreef:
Ik heb een DarwinxEquador... Quakarakter heeft ze wel wat weg van equador (superbraaf), maar vooral qua gangen is het precies equador! Een super stap en draf maar in de galop blinkt ze echt uit!! Dat is echt een equador-vererving... Voor de rest zit er asoluut geen kwaad in! Hier paar foto's van dr:
Afbeelding
[img]http://www.mijna lbum.nl/Foto=YFZTRCZI[/img]

Ik verzorg de moeder van dit paardje. Dat is een Equador x Amor merrie. Een schat van een beest. knuffelig en dol op appels. Jelske is een van de weinige Equadors zonder een kol of bles? of niet? ze heeft alleen een wit voetje..Jelske is nu 15 jaar als ik het goed heb en nu drachtig van Dollar de La Pierre.. Maar ze is heel lief met kinderen en bijna nergens bang van..

Afbeelding

hier een galop foto. ik ben geen kei in het zien of een paard een 'goede' of 'slechte' galop heeft.
zeggen jullie maar .. is ie goed , redelijk of niet goed? Knipoog
Afbeelding

Natas_jaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 17:40

Ik heb een Dutchboy x Equador!
Ook met een kolletje Clown
Qua karakter in de omgang Super!
Met rijden erg lastig, als ie zich overgeeft een heerlijk paard om mee te werken! (komt denk ik ook een beetje door het amor bloed wat er verder in zit Tong uitsteken )
Foto's in mn profiel! (Valentino)

KahluaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 17:51

Cin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 12:29

Hoi, Ik heb een een Nero x Equador. Het is een 6 jarige ruin en zwart van kleur. Met rijden is hij echt super fijn en heel braaf en leergierig maar op de poetsplaats kan hij schrikken van de kleinste dingen, zoals een creme kleurige pad. Het schijnt dat hij dat als veulen al had. Dan werd hij los gegooid met een touwtje aan zijn halster omdat ze hem anders niet te pakken kregen.

Ik heb hier een link met foto's van hem die Jura heeft gemaakt. Hij is nu al veel mooier en hij heeft echt al spiertjes. Ik heb hem nu twee maanden. Ik hoop in januari te gaan starten met hem. Ik ben heel erg blij met hem, zeker na het veel te vroeg wegvallen van mijn andere paard.

Foto's

viewtopic.php?f=10&t=666840&hilit=

_Rosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 18:00

ik ken een merrie die ook wan equador is, is echt een super lief dier, wel pit maar qua karakter zo zouden alle paarden moeten zijn!

deze merrie is de oma van mijn paard dus heeft ook wel iets equador maar stelt natuurlijk weinig voor maar ook super lief van karakter!!!

Afbeelding
dis is "oma" om het zo maar even te zeggen

Afbeelding
dit is mijn eigen

_Rosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 18:03

zit zo even alle equadortjes te bekijken grappig dat ze bijna allemaal wel wat wit op het hoofd hebben, volgens mij toch wel een duidelijk kenmerk die de hengst meegeeft

sammie_44

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 22:22

Tsje, leuke nakomelingen allemaal! Ik heb redelijk veel nakomelingen van hem gezien van foto's, maar vond ze over het algemeen niet echt iets hebben, saai in de beweging en geen uitstraling, maar deze zijn echt apart! Ik dnek dat moederskant erg belangrijk is ook om met deze hengst te gaan fokken.