Wie heeft een farrington? Ik heb er zelf een sinds 3 weken bevalt me zeer goed! Maar ik ben nu toch wel benieuwd wie er ook een heeft.. Farrington mensen meld u
Voor foto's zet maar reactie neer(a) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Wie heeft een farrington? Ik heb er zelf een sinds 3 weken bevalt me zeer goed! Maar ik ben nu toch wel benieuwd wie er ook een heeft.. Farrington mensen meld u
Voor foto's zet maar reactie neer(a) 
Anne_GTI schreef:Kajanus heeft ook een hele mooie.

sronnie schreef:Bekende foto's
sronnie schreef:Ik train er 1 op mn stage, maar moet zeggen dat ik er niet echt groot fan van ben.
daantjuhhh schreef:sronnie schreef:Ik train er 1 op mn stage, maar moet zeggen dat ik er niet echt groot fan van ben.
ja ik moet zeggen dat ik er wel veel verschil in zie in die farringtons.
Een kennis van mij heeft echt een onwijs leuke farrington, maar ik zie ook een paar mislukte.
Maar ja dat is bij elke hengst wel zo dus.
Wat ik wel heel vaak hoor is dat ze een eerlijk karakter hebben.
in zijn karakter.. en heeft heel veel vertrouwen in de mens... en dat is denk ik voor ieder paard erg belangrijk
Dat is voor mij toch wel het belangrijkste! liesje23 schreef:Bij deze mensen heb ik stage gelopen.
Deze Farrington heeft een erg mooi type ( is een 3e bezichtingshengt uit een Balzflug moeder.
Wordt nu niet erg netjes gereden en komt niet tot zn recht.
Vind de meeste farrington’s wel erg aansprekend
http://www.tamerus.nl/handelstal/getdat ... d=73[/img]
, volgens mij is het wel een goed paard en ja hoe hij gereden wordt is altijd van belang voor de verdere ontwikkeling van ieder paard...
Kajanus schreef:liesje23 schreef:Bij deze mensen heb ik stage gelopen.
Deze Farrington heeft een erg mooi type ( is een 3e bezichtingshengt uit een Balzflug moeder.
Wordt nu niet erg netjes gereden en komt niet tot zn recht.
Vind de meeste farrington’s wel erg aansprekend
http://www.tamerus.nl/handelstal/getdat ... d=73[/img]
Is inderdaad niet de beste foto, volgens mij is het wel een goed paard en ja hoe hij gereden wordt is altijd van belang voor de verdere ontwikkeling van ieder paard...
![]()
En Liesje 23 ik ga wel proberen om mee te komen met Sannah die mooie foto's van je paard gaat maken ...
Mis ik nu wat?
ikwas er van overtuigd dat ze bij jou foto's ging maken, maar dat zal dus wel iemand anders zijn
eigenlijk wel jammer voor je, ze maakt erg mooie foto's...
Ik moet ook nog iemand opsporen die foto's kan maken haha.. hmm.. pinda_timo__ schreef:Ik moet ook nog iemand opsporen die foto's kan maken haha.. hmm..
Mettetje schreef:Hai,
In mijn profiel staan een paar foto's van mijn Farringtonnetje.
Een paard om trots op te zijn ....

veel plezier ermee...