Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) 
Carmen85 schreef:Hé wat leuk! Ik was even op zoek naar je paarden op horsetelex, maar kan haar niet vinden. (Verder niet nieuwsgierig hoor)
Ga je ook wedstrijden met haar starten?
Ook nog even een update m.b.t. de keuring: Helaas is ze niet ster verklaard, maar ze krijgt nog een herkansing van het stamboek aangezien de omstandigheden in Tolbert niet zo gunstig waren om paarden te keuren. (natte bodem, paarden die onderuit gingen etc) Ze had wel goede punten voor het springen!
Haar veulen is doorverwezen naar de nationale veulenkeuring in Ermelo en eindigde daar ik de middenmoot. Wij waren dik tevreden!

VALINSKY schreef:Meld me ook !!
Heb zojuist een kreator gekocht, hij is ook nog eens toevallig gefokt door onze staleigenaar.
Als alles goed is ( gekeurd / verzekerd enzo ) komt ze eind vande maand op stal !
Het is echt een superfijn paard, merrie, 1.67, kreator x legaat , donkerbruin en superlief en zit als een huis.
Ze is nu 6jaar dus kan er voorlopig mee voorruit, ben benieuwd, ze is heelallround kan lekker bewegen en ook
goed springen .............
Ben echt heel blij mee heb al twee "miskopen"gehad en hoop hier meer geluk mee te hebben ........
Heb helaas nog maar een foto van haar maar toen was ze net onder het zadel, zal binnenkort nieuwe foto's plaatsen
http://www.mijnalbum.nl/Foto-DWU8SKOV.jpg
Kan inderdaad niet veel info vinden over kreator maar schijnt wel fijne paarden te geven !

) loes_united schreef:Vriendin van mij heeft er 1 staan.. springt er L mee en paardje is 7 jaar oud.. kwa bouw wel een correct paard, maat wel erg fors.
Verder wil hij wel werken maar hogerop komen zal die niet doen.. de kwaliteiten zijn er gewoon niet..

Carmen85 schreef:@ valinsky
Ik ben wel heel benieuwd naar foto's van jouw kreator! Heb je haar inmiddels al op stal staan?

kimmie88 schreef:@carmen85: leuk joh...veel succes met je wedstrijden. Bij mij gaat het ook al kriebelen, maar ze is net ingereden, dus dat zal in het najaar pas gaan gebeuren.
Idd het karakter van papa is ideaal. Wilde dat ieder paard dat karakter had

Carmen85 schreef:Goh he, ik wist ook niet dat hij overleden was! Echt balen, we hadden onze andere merrie (v. nassau) ook nog een keer met hem willen dekken.
Kreator begon ook juist in eventingkringen een beetje bekend te worden omdat zijn nakomelingen daar ook zeer geschikt voor lijken te zijn.
die van mij heeft