Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
Foxy1980 schreef:Spannend! Wanneer is ze uitgerekend?
ullaatje schreef:Nou mijn JetSet is absoluut geen angsthaas eerder heel koel.
Amaze heb je al wat? ik ben zo nieuwsgierig naar je Tolando.
Die van mij is zo gruwlijk goed in z'n beweging!
ullaatje schreef:130 in de nieuwe telling? wat duivels paard
ullaatje schreef:130 in de nieuwe telling? wat duivels paard
Matthijs_ schreef:Dus ik ben de enige met een Jetset-D'er die angst heeft verervd..?
Leuk..
@ Amaze: Spannend..
PintoNatal schreef:hahaha waar was dat? st. oedenrode toevallig? die drie hallen?
Tyrza schreef:Matthijs_ schreef:Dus ik ben de enige met een Jetset-D'er die angst heeft vererfd..?
Leuk..
@ Amaze: Spannend..
Nope.... U2 vond vandaag het juryhok heeeeeel eng
Maar desondanks toch nog door voor de Zuid Holland Cup op het CHIO Rdam
taurus schreef:Hallo,
Op dit moment rijd ik ook een afst.van Jet set,hij is 7 jaar en nogal een laatbloeier,ik ga hem as.voor het eerst starten.Ook Tover vind alles een beetje eng,vooral een nieuwe ondergrond vind hij spannend.Hij schrikt eigenlijk van alle rare dingen,waar een ander paard nu niets omgeeft.Schaduw,waterplassen,andere bodem hi hi hi,op stal is het een scheet alleen af en toe wat happerig,momenteel staan er twee blauwe plakken op mijn arm(even niet opgelet)Verder is het een vos,ruin en 1.68,zijn moeder is belgisch,geloof dat er ook nog iets van ramiro inzit.Tover rijd ik voor mijn trainer,en verder ben ik in mijn sas met hem,hij kan super bewegen en heeft veel swung!Foto's heb ik maar kan ze niet plaatsen(doos),maar zijn hoofd is te bewonderen op http://www.stalvandenheuy.nl Wie graag foto's wilt zien kan ik ze mailen.
taurus schreef:Geloof het ook Matthijs dat ze wat van elkaar weghebben,ik moet hem ook echt aan het been houden,als hij jeuk heeft aan zijn voorbeen gaat hij gewoon op de noodrem en gaat hij ff schuren.Ook in de overgangen van draf naar stap moet ik allert blijven,het liefst valt hij meteen terug en gaat hij stilstaan.Ik rijd hem nog niet zo lang maar begin er nu steeds meer aan te wennen en voel ik het nu een beetje aankomen!Als hij eenmaal loopt dan loopt hij wel maar moet er echt keihard aan werken,krijg het niet voor niets,de galop is super daar heeft hij ook het minst moeite mee,met losrijden galopeer ik daarom ook wat meer,zo komt hij lekker los in zijn hele lijf!
taurus schreef:Geloof het ook Matthijs dat ze wat van elkaar weghebben,ik moet hem ook echt aan het been houden,als hij jeuk heeft aan zijn voorbeen gaat hij gewoon op de noodrem en gaat hij ff schuren.Ook in de overgangen van draf naar stap moet ik allert blijven,het liefst valt hij meteen terug en gaat hij stilstaan.Ik rijd hem nog niet zo lang maar begin er nu steeds meer aan te wennen en voel ik het nu een beetje aankomen!Als hij eenmaal loopt dan loopt hij wel maar moet er echt keihard aan werken,krijg het niet voor niets,de galop is super daar heeft hij ook het minst moeite mee,met losrijden galopeer ik daarom ook wat meer,zo komt hij lekker los in zijn hele lijf!