Tyrza schreef:taurus schreef:Geloof het ook Matthijs dat ze wat van elkaar weghebben,ik moet hem ook echt aan het been houden,als hij jeuk heeft aan zijn voorbeen gaat hij gewoon op de noodrem en gaat hij ff schuren.Ook in de overgangen van draf naar stap moet ik allert blijven,het liefst valt hij meteen terug en gaat hij stilstaan.Ik rijd hem nog niet zo lang maar begin er nu steeds meer aan te wennen en voel ik het nu een beetje aankomen!Als hij eenmaal loopt dan loopt hij wel maar moet er echt keihard aan werken,krijg het niet voor niets,de galop is super daar heeft hij ook het minst moeite mee,met losrijden galopeer ik daarom ook wat meer,zo komt hij lekker los in zijn hele lijf!
Geweldig, U2 en Tiesto schrikken ook enorm van een andere bodem. Grint vonden ze helemaal eng. En ook Tiesto gaat tussen het werk patsboem stilstaan om zijn neus af te doen aan zijn been. Want dat jeukt zo
Beide broers hebben het meest baat met galopperen bij het loswerken, alhoewel U2 snel omspringt; heeft hij zeker in het begin heel erg veel gedaan.
Kusje van Tiesto
Je bedoelt vast zo'n extra gehorige bodem waar je echt elke stap hoort..? Hebben wij ook een keer een wedstrijd op gehad, maar dát maakt hem vrij weinig uit hoor.. Gelukkig.. Want een keer in je leven 130 volgens nieuwe proeven is al erg genoeg..