Nakomeling Krack C

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Qleke
Berichten: 922
Geregistreerd: 20-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 21:54

Wow Keshia das schrikken idd.. Maar fijn dat ze het er ook goed kan vinden!

moniek21
Berichten: 4612
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 07:21

Pff dat is inderdaad ff heftig, wat super dat je bij je oude stalling terecht kon en dat ze ook zo rustig was .

moniek21
Berichten: 4612
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 07:22

Mooi Remke, maar persoonlijk vind ik hem ff te licht :o

Jeska2

Berichten: 541
Geregistreerd: 18-01-12

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 20:59

Super mooi remke!!

WoW Keshia, ff schrikken wel fijn dat je een plekje kon vinden zo snel. Nog steeds naar je zin?

Ik ga morgen met gien op vakantie! Ff een weekje naar de bossen :D kijken hoe ze dat vind!

keshia

Berichten: 3079
Geregistreerd: 31-10-04

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 00:15

Nu blijkt dat enkel mijn paard weg moest. Hij was bang dat ze van de winter niet zou kunnen aarden terug op stal. En wilde daar niet op wachten. Mijn fjord mag nu dus toch blijven staan. Dat is wel een pak van mijn hart want dat scheelt me zo 100 euro per maand.
Mijn paard is nogal een stresskip in nieuwe situaties. Maar stond al rustig op stal te slapen, en op de wasplaats al helemaal! Mafkees. Hopelijk blijft het zo goed gaan! Vanavond lekker rustig gelongeerd en ging erg fijn! Hopelijk kunnen we zo weer rustig verder trainen en kan ik met de fjord zo lekker dichtbij huis aan de gang samen met mijn dochtertje, en samen met vriendinnen buiten rijden :D

moniek21
Berichten: 4612
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 01:38

Heerlijk dat het allemaal zo goed uitpakt Keshia .

R_emkee

Berichten: 3455
Geregistreerd: 11-09-06
Woonplaats: Tussen apeldoorn en Arnhem in

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 11:28

Oohw nou super toch keshia!

Thanks jeskaa ;)

Zoo me les ging echt goed !!
Galop gedeelte zoo fijn zo gesloten al !

R_emkee

Berichten: 3455
Geregistreerd: 11-09-06
Woonplaats: Tussen apeldoorn en Arnhem in

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 11:29

Citaat:
Ik ga morgen met gien op vakantie! Ff een weekje naar de bossen :D kijken hoe ze dat vind!



Aah lekker genieten !! Veel plezierr

moniek21
Berichten: 4612
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-17 17:22

Eind augustus ga ik Hudson laten keuren alvast voor de verkoop :o ik weet dat hij fragmenten heeft in zn spronggwricht dus die moeten er waarschijnlijk zeker uit ;) .. eerst volgende week de Regio rijden .. We hebben van de week gewerkt aan de schouderbinnenwaarts , kolere wat gaat hij daarin dragen echt heel gaaf .. mn instructrice ging er even op omdat hij bij mij wat vlak bleef daarin . Nu zijn we erachter dat wanneer ik drijf ik hem " aantik " ( waardoor hij dus vlugger wordt in de benen ipv groter ) en ik moet hem een soort van " aan duwen " het is een beetje lastig uitleggen maar jeetje wat ging hij lopen <3

vibabu

Berichten: 3417
Geregistreerd: 25-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-17 19:43

Ah wat jammer dat hij de verkoop in gaat! Of was dat ook het plan?

Ik ben op zoek naar een 3 jarige. Het liefst zo van het land maar dat valt nog niet mee :')
Gister met mn zus op vosje en ik mn andere paard rondje door de duinen geweest. Ze liep te gillen en te bokken van geluk :)

moniek21
Berichten: 4612
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-17 19:58

Vibabu , het was zeker niet de planning om hem te verkopen .. maar hij is zo ontwikkeld in het laatste jaar en zo bizar goed geworden dat ik risico dat hij geblesseerd raakt wel heel groot vind .. hij zou nu een aanzienlijk bedrag opbrengen dat ik ook zelf achter mn oren krap over het feit dat er dan ook weer andere dingen wat makkelijker worden ;)

essie_blue

Berichten: 4369
Geregistreerd: 06-05-08
Woonplaats: Gelderland

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-17 20:11

Begrijpelijk moniek :) maar zag t niet aankomen! Ga je daarna weer op zoek naar een jong dier? Zonde vd chips in het spronggewricht.. vervelende plek, zeker als ze al wat ouder zijn en id sport lopen toch wel jammer als ze onder het mes moeten. Maar id sprong kan je zeker niet laten zitten..

Leuk vibabu! Had m'n 3.5 jr bij de fokker vandaan, wat is ong je budget? Mag ook via pb.. anders is t adres van de mijne wel wat. :) prijzen vd jonge paarden liggen momenteel erg hoog..

moniek21
Berichten: 4612
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-17 21:02

Essie , het risico wordt gewoon te groot en ben zelf niet vermogend genoeg ;) revalidatie is 6 wk en dan weer rustig opbouwen .. dat is te overzien we hebben het niet over 6 mnd . Maar goed eerst maar keuren .. mocht het heel dramatisch zijn blijft ie gewoon ;)

R_emkee

Berichten: 3455
Geregistreerd: 11-09-06
Woonplaats: Tussen apeldoorn en Arnhem in

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-17 21:43

Wow moniek die zag ik ook niet aankomen jullie zijn zo leuk samen.. maar idd snap het wel ivm blessure of iets idd. Knappe keuze :)

Qleke
Berichten: 922
Geregistreerd: 20-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 07:39

Snap ik Moniek, ook al had ik daar nog niet bij stilgestaan qua blessures.. is dat niet een beetje doemdenken of ligt dat aan mij? Anders is een ander paard id toekomst wel leuk, een nieuw projectje..

moniek21
Berichten: 4612
Geregistreerd: 18-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 10:38

Qleke, we praten over zon bedrag dat ik daar echt over nadenk die blessure :+ ik ben helemaal geen doemdenker ik ben eigenlijk veel te makkelijk := maar nu dus toch maar wel O:)
Maar hij is nog niet weg hè ;)

vibabu

Berichten: 3417
Geregistreerd: 25-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 11:20

Ik snap je heel goed hoor moniek! Ik zeg altijd dat die van mij niet te koop staan maar wel te koop zijn. Alles is te koop als je maar de juiste prijs voor neertelt. Niemand biedt het geld alleen :')

De prijzen die gevraagd worden is echt absurd! en dat ga ik ook zeker niet neerleggen. Ik zoek een onbeleerd dier 3/4/5 jaar oud die zo uit het land van mij mag komen voor max €4.000. En dat is lastig :D. Ik hoef geen giga benenzwaaier of een paard met potentie 1.45 te lopen. Gewoon een leuk paard die een beetje leuk kan bewegen.

moniek21
Berichten: 4612
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 12:27

Vibabu het is ook lastig om een leuk paard voor weinig te vinden .. maar ze zijn er wel , heb je al op MP gekeken ? Hudson kon 2 jaar geleden ook niet draven .. en als je hem nu ziet :wow: als hij verkocht is komt er zeker weer een ander want ik blijf wel rijden , maar ik moet deze kans gewoon pakken om een keer veel geld te vangen ( klinkt heel raar maar hoop dat jullie snappen dat het me echt aan het hart gaat als hij daadwerkelijk weg gaat , maar wie weet is hij wel onverkoopbaar door foto's je weet het nooit , dan blijft hij lekker en zien we wel waar het schip strand ;) )

Qleke
Berichten: 922
Geregistreerd: 20-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 12:44

Ow ja dat is idd iets anders Moniek!
Dan denk ik ook dat je de juiste beslissing maakt. Heb al vaak mensen horen zeggen, had ik maar verkocht..
Biij [***] hetzelfde verhaal. We klikten van in begin maar hij liep ook voor geen meter.. moet je hem nu eens zien! Maar [***] heeft te veel emotionele waarde voor mij om te kunnen verkopen, zou dat wel graag doen in de toekomst met een ander paard! Of ik daar dan ook emotioneel in staat voor zal zijn, zal de toekomst uitwijzen :+

Vibabu, ik ben ook van dat gedacht, je krijgt meer beweging uit een "gewoon" paard dan je zou denken :) ik ben ook iemand die er liefst niet teveel geld tegen gooit qua aankoop dan.. ze kunnen morgen struikelen en hun been breken helaas, zo denk ik erover.. Maar de betere kwaliteit, die betaal je natuurlijk..

vibabu

Berichten: 3417
Geregistreerd: 25-07-09

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 13:37

Ik gok dat als je er genoeg geld voor krijgt het niet de eerste de beste ruiter hem koopt Moniek, hij zal vast een goed huis krijgen dan.

Ik heb toch niks aan een totilas paard met gigantische bewegingen, die kan ik helemaal niet uitzitten :') plus dat ik hem zelf zadelmak wil maken en daar hoef ik ook geen gigantische dressuurkrack of springpaard voor te hebben. Gewoon een beetje leuk bewegen is goed genoeg. Ik heb geen ambities om hoog in de sport te komen oid of om er mee te fokken.

essie_blue

Berichten: 4369
Geregistreerd: 06-05-08
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 14:00

Maar is dat misschien niet iets te rooskleurig gedacht met 2 chips in de sprong :o weet natuurlijk niet om wat voor bedrag het dan gaat en wil niet de pessimist uithangen.. maar miss kan je ook beter niet teveel op bokt zetten.. :o maar ik snap je beweegredenen wel hoor, is niks om je voor te schamen. :)

Moet lukken toch vibabu :) misschien de jong horses in de gaten houden? Snelle handel, maar zit nog wel eens wat leuks tussen.

R_emkee

Berichten: 3455
Geregistreerd: 11-09-06
Woonplaats: Tussen apeldoorn en Arnhem in

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 14:26

Dit iets vibadu ?
Afbeelding

vibabu

Berichten: 3417
Geregistreerd: 25-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 14:41

Ja die heb ik gezien! is alleen van 2015. En dan heb ik een leukere van 2 gezien :o Heb wel een leuke schimmel gezien van 5 volgens mij

Tips zijn trouwens erg welkom! Ik heb ook even bij de J ong gekeken maar wat er nu staat is gewoon echt te duur :o Wel hele knappe paarden! en ik ga die site zeker even in de gaten houden.

jildouuu97
Berichten: 5
Geregistreerd: 06-07-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 14:41

Hier, 2 uphill x krack c paarden.
2 totaal verschillende dieren.

Echte dressuur paarden,kunnem jullie krack's springen?

vibabu

Berichten: 3417
Geregistreerd: 25-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 14:44

Ik heb een krack c. Het is geen springtalent en ze brak eerst haar been over een balk maar ze doet het nu best leuk en heeft een fantastische instelling! Heb ook een BB cross gereden en dat deed ze ook top. Zou in mei een B cross rijden maar toen werd ze ineens stokkreupel. Hoop in september weer op niveau te zitten en mee te doen in de B.