Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
zoepahhpaula schreef:Je hebt paarden die van nature eerlijk en ongecompliceerd zijn, en paarden die eerst een flinke opvoeding nodig hebben voordat je er iets mee kunt.
Daar is op zich niets mis mee, ik val hier ook niemand aan. Ik wilde alleen laten weten dat ik de reactie: "wat een combinatie" erg goed begrijp.. en dat het zeker niet aan de persoon hoeft te liggen omdat sommige jazz-afstammelingen gruwelijke rotzakken kunnen zijn, algemeen bekend. (en ik wil er ook zeker niet mee zeggen dat Jazz "slecht" zou zijn of dat alle Jazz-afstammelingen zo zijn want de meeste kunnen gruwelijk goed bewegen ..!)
P.s. met vervelend gedrag bedoel ik..continue baas proberen te spelen, onbetrouwbaar zijn, steigeren, losse voetjes etc..,en Ok misschien vind jij dat niet lastig, ieder zijn ding..maar ik kan wel begrijpen dat iemand hier dan niet voor kiest.
bolle_henkie schreef:"Oudere beesten van andere hengsten"
paardje schreef:Ik heb ook een tijdje een Jazz gereden. Vorige eigenaar kon er niet mee overweg, we hebben dus een paard ingeruild. Dit was een Jazz x Kristal uit de Padorijke of Madorijke stam.... De eerste keer onder zadel probeerde ze uit, daarna was het een heel fijn paard. Ze is later verkocht als fokmerrie (ze had het sterpredikaat.
Foto staat op onze website onder referenties. Http://www.handelsstalhuubvandinther.nl
marscha22 schreef:
hazelnootje schreef:
vossie schreef:
Hier nog een Jazz hoofd![]()