Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Karin schreef:Zijn naam is Saint Urus d'Olympe (dus geen 'Ursus'). Dat zoekt wat makkelijker op Google en met de zoekfunctie op Bokt.
livvy schreef:Dat valt te betwijfelen.. op mijn stamboekpapieren staat ook gewoon Ursus, er zijn alleen een hoop mensen die de s vergeten.
livvy schreef:
Citaat:Hij staat hier officieel:
Saint Urus d'Olympe.
livvy schreef:
livvy schreef:
Twinklebel schreef:livvy schreef:Dit is de moeder van mijn paard, een keurmerrie van Saint Ursus d'Olympe:
Over hoe ze verder is kan ik helaas niet veel vertellen.
Is dat niet Miss Wonderfull? Die heb ik gekent als driejarige, ik vond het toen een leuk beestje.
Twinklebel schreef:Die was van de oom van een meisje waar ik vroeger veel mee optrok. Dat meisje reed er toen op. De moeder van het paard is Melbi, een witte merrie. Die is nog gedeeltelijk van de man van een stalgenoot geweest.
livvy schreef:Weet je toevallig wat meer van Melbi? hoogte, sportklassering..? Ik vind het altijd wel interessant om te weten hoe de voorouders van mijn paard waren (en voor het geval dat ik er een veulentje uit wil fokken).