Kojak nakomelingen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mansolein

Kojak nakomelingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-09 15:19

Wie heeft er ervaringen met Kojak nakomelingen? Ik overweeg hem dit jaar te gebruiken, maar was benieuwd of jullie misschien nog ervaringen hebben en info over zijn nakomelingen. Alles wat er staat op bijv. de sites van kwpn stallions en radstake enz. is mij bekend. Ik hoop dat jullie nog aanvullende informatie hebben....

Suzan_bobar

Re: Kojak nakomelingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 15:21

Geen idee, wij hebben een jonge Kojak lopen op het moment, kan echt ongelofelijk goed springen :D

Mansolein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-09 15:27

Suzan_bobar schreef:
Geen idee, wij hebben een jonge Kojak lopen op het moment, kan echt ongelofelijk goed springen :D

Oke, wat leuk. Heb je ook foto's van dat paard?

DeLangeDreef

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 15:27

Ik ken een kojak. Een super intelligent, goed beest! Met echt enorm goede achterhand.
Hij wordt 5jaar en loopt 1.10m, doet dit echt op zijn sokken.
Enige opmerking: had denk ik 3 of 4 chips als jaarling, kan langs moederskant komen...

En dan ben ik ook 2x naar een kojak gaan zien (voor te kopen). Ook weer leuk dier met koel, toch vooruit karakter, achterhand ook weer fenomenaal goed. maar voorhand viel wat tegen.
Geen idee hoe die op foto was.

Mansolein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-09 15:28

DeLangeDreef schreef:
Ik ken een kojak. Een super intelligent, goed beest! Met echt enorm goede achterhand.
Hij wordt 5jaar en loopt 1.10m, doet dit echt op zijn sokken.
Enige opmerking: had denk ik 3 of 4 chips als jaarling, kan langs moederskant komen...

En dan ben ik ook 2x naar een kojak gaan zien (voor te kopen). Ook weer leuk dier met koel, toch vooruit karakter, achterhand ook weer fenomenaal goed. maar voorhand viel wat tegen.
Geen idee hoe die op foto was.

oke, jammer van die foto's. Maar springen kan hij dus wel.

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 16:03

zal eens aan mijn vader vragen. Het is zijn paard namelijk! Als ik fotos heb stuur ik ze je!

Mansolein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-09 14:39

Suzan_bobar schreef:
zal eens aan mijn vader vragen. Het is zijn paard namelijk! Als ik fotos heb stuur ik ze je!

Is goed dank je wel. Ik hoop dat het lukt met de foto's.

Dwyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 14:49

Ken er maar een van Kojak, maar die sprong echt heel mooi alleen af en toe een draak onder het zadel dat ie ineens de andere kant heen ging of poging deed om ruiter eraf te werken... Maar kan natuurlijk ook van moeders kant komen maar dat weet ik niet... Wel krachtige springer in ieder geval.

Mansolein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-09 14:06

Wel apart vind ik dat, als er toch beste veel mensen enthousiast zijn over de kwaliteiten van zijn nakomelingen dat de hengst dan toch zo weinig dekt. Ik denk dat ik onze volbloed er van het voorjaar door laat insemineren. Lijkt me een goede combinatie.