Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_eefiej_ schreef:ik heb laatst een hoefmes gekocht omdat ik dacht dat dat handig zou zijn, maar ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe ik het moet gebruiken! ik hoop dat jullie het aan me uit kunnen leggen. alvast bedankt!
_eefiej_ schreef:ik heb laatst een hoefmes gekocht omdat ik dacht dat dat handig zou zijn, maar ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe ik het moet gebruiken! ik hoop dat jullie het aan me uit kunnen leggen. alvast bedankt!
SpikyBlue schreef:Hoi Eefiej,
Sorry ik wilde niet gemeen tegen je doen. Ik vind het hartstikke goed dat je je verzorgpony wil helpen, maar je kan niet zomaar in een hoef gaan snijden. Als je een hoef te kort snijdt dan kan de pony niet meer lopen, en heeft hij heel veel pijn. Ten tweede is het ook gevaarlijk voor jezelf omdat je, als je uitschiet, flink gewond kunt raken want zo'n mes is heel scherp. Doe dat alsjeblieft niet! Dan kan de pony beter nog met te langen hoeven lopen totdat er een keer een hoefsmid komt. Vraag anders aan je ouders of zij het aan de eigenaar willen vragen, misschien helpt dat!
Yamcha schreef:Ouders moeten daar ook niet mee helpen
)
_eefiej_ schreef:okee, heel erg bedankt iedereen!! sorry dat ik zo gemeen uitviel... ik heb eindelijk de eigenaar overgehaald om ze naar de hoefsmid te brengen! echt super bedankt iedereen, en mijn hoefmes gaat de pullenbak in. ik hoop niet dat de vuilnisman zich eraan verwond;)
_eefiej_ schreef:okee, heel erg bedankt iedereen!! sorry dat ik zo gemeen uitviel... ik heb eindelijk de eigenaar overgehaald om ze naar de hoefsmid te brengen! echt super bedankt iedereen, en mijn hoefmes gaat de pullenbak in. ik hoop niet dat de vuilnisman zich eraan verwond;)