Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
madelon31 schreef:Het is natuurlijk zowiezo goed voor je paard als hij recht gericht loopt!
En of je dat nou via atb doet of via een ander maakt misschien ook niet echt veel uit, alleen denk ik persoonlijk dat hij net iets verder gaat met deze rijmethode dan andere.
Maar ook moet ik dan eerlijk bekennen dat ik na deze diagnose ook geen andere instructrice meer gehad heb hoor dan nu volgens atb. Dus kan ik ook niet heel objectief oordelen.
Wat ik wel weet is dat ik super blij ben dat wij nog lekker samen kunnen rijden en dat is nu volgens atb manier![]()
En wat je zegt over speciaal beslag..het is idd zo dat hij daar optegen is. Daarom ben ik ook na zijn clinic over gegaan op gewone ijzers, maar na een paar maanden ging hij toch wat rotter lopen enzo.
Dus in overleg met instructrice toch besloten om wiggen eronder te doen...(ook al weet zij dat het tegen antoine zijn principe is)![]()
Ik heb wel zoiet waarom zal je je paard niet wat helpen door hem wat meer te ontlasten met speciale ijzers..
Bij mij werkt het nu super dus ben ik nog steeds heel blij![]()
Bonny4life schreef:heb jij het mail adres van de bodt?
ik kan echt niet op zijn site komen...
wil het probleem wel voorleggen namelijk.
en heb jij nu van iemand les die op zijn manier lesgeeft?
Bonny4life schreef:zijn er adressen van mensen in mijn omgevind (utrecht gelderland) die mij dit kunnen leren?
Vonnie84 schreef: