Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Twinklebel schreef:Ik heb op het moment hetzelfde probleem, maar dan helaas op vier gewrichten (beide kogels en hoefgewrichten in de voorbenen). Ben al een half jaar aan het doktoren. Elke keer lijkt het weer goed te gaan en bij het opbouwen gaat het weer mis of komen er nieuwe problemen boven water. Ze is nu behandeld met een vrij nieuwe methode (Irap, inspuiten met lichaamseigen afweerstoffen), en dit lijkt aan te slaan. Donderdag moet ik weer naar de kliniek (de Raaphorst), dus het is nog even duimen.
ACSM schreef:Twinklebel schreef:Ik heb op het moment hetzelfde probleem, maar dan helaas op vier gewrichten (beide kogels en hoefgewrichten in de voorbenen). Ben al een half jaar aan het doktoren. Elke keer lijkt het weer goed te gaan en bij het opbouwen gaat het weer mis of komen er nieuwe problemen boven water. Ze is nu behandeld met een vrij nieuwe methode (Irap, inspuiten met lichaamseigen afweerstoffen), en dit lijkt aan te slaan. Donderdag moet ik weer naar de kliniek (de Raaphorst), dus het is nog even duimen.
Konden ze bij jou iets zien op de foto?? Kan je uberhaupt iets zien aan gewrichten op een foto? (als bijv het vloeistof te weinig aanwezig is)
PS. Sterkte donderdag!!
ACSM schreef:@ Crista: Weet je al welk supplement je gaat voeren? Primeval gelatinaat, Glucosamine van Groene Os of GlucoHorse? Ik zit tussen deze te twijfelen, iemand een idee welke ik moet hebben??