Een tijd terug had ik een topic aangemaakt over mijn paard met toen een ontsteking in de peesschede
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=111&t=751498
Nu zijn wij zoals daar ook staat naar Roosendaal geweest, en zijn er achter gekomen dat zij een scheur in haar diepebuigpees heeft EN nog een peesschede ontsteking, Dus moest er een behandeling komen, Eerst wouden ze haar met IRAP behandele, maar omdat dit nog in een experimentele fase hier in nederland was werd dit niet vergoed, toen hebben we voor de behandeling gekozen om haar peesschede in te spuiten met Cortizone en nogwatzuur (geen idee hoe het heet hoor haha). Dus op woensdag 9 april heb zij het spuitje in haar been gekregen. Nu zal ik jullie even in 4 fotos laten zien wat het verdere verhaal is voor deze topic. Ik denkd at jullie genoeg weten als jullie de fotos zien *voel de blijheid*.
Dit was het 25 april De dag dat ik naar de kliniek ging
1. Voor

2. Voor 2

Dit is van 12 April 3 dagen nadat ze behandeld is met Cortizone en nogwatzuur.
1. Na

2. Na 2

Zoek de verschillen
Het gaat echt en heel stuk beter, als de ontsteking eenmaal weg is dan gaan ze hun focusen op de pees en zal het allemaal goed komen
Mijn paardje is ook eens stuk blijer en zit super in haar vel waarschijnlijk omdat ze veeel minder pijn heeft, Noumoet ik natuurlijk ngo niet te vroeg juigen maar eindelijkg een keer goed nieuws voor ons!!Reacties zouden tof zijn

) toch nog geholpen hè *jeeh again*

.