ratzel schreef:Hoi Dynamiek, Ik moest 80 euro betalen voor 2 voeten in het gips en 2 ijzers achter. Ik heb trouwens nu de ijzers achter eraf en dat gaat heel goed. Voor de hele behandeling dus medicijnen, een week op de kliniek, controle's foto's ect was ik tussen de 1000 en 1100 euro kwijt. Maar ik moet er wel bij zeggen dat op het moment dat hij weer pijnvrij, gelukkig en trots buiten stond, dat geld het me meer dan waard was!
Wat je verder kunt doen met je paard is per geval anders hoor. De mijne heeft na de 2e aanval nog een m2 wedstrijd gelopen. Na de 3e aanval is het echt over. Bij de 2e aanval (2004) begon ik na 3 weken weer rustig wat te doen maar toen heeft hij ook niet op gips gestaan. De 1e keer weer wel en dat was in 2002. Je moet er gewoon echt de tijd voor nemen voor het hele herstel en altijd goed in de gaten houden wat je voert en hoeveel. Wat dat aangaat heb jij ook het geluk dat je dat helemaal zelf kunt regelen. Mijn ervaring met pensionhouders is dat ze er op den duur nog wat makkelijk in worden.
Dynamiek is dik en een propje ik heb er zelf gefokt heeft altijd op een pensionstal gestaan nu staan ze 1 jaar thuis, ze kreeg altijd al heel weinig van me, als ze naar voer kijkt wordt ze al dik, dus nu nog minder voeren dat kan toch ook niet.
Ik moet zeggen dat ik het reuze mee vind vallen qua kosten, begin januari dit jaar is dynamiek geopereerd aan een melanoom kwaadaardige kanker net onder het zweetblad (dat was ook zo rond die prijs om het te verwijderen) ( de betreffende da zei vrijdag nog tegen me we gaan geen strippenkaart bij me nemen he
), was net weer 1 maand op gang en had 1 week voor der aanval nog een lekkere bosrit van 2 uur gemaakt. Dus deze zomer kan ik een lekkere bosrit wel op mijn buik schrijven dat dat niet gaat lukken, belangrijkste is dat mijn paar weer hersteld.