Ze was kreupel en had duidelijk last van haar been.Toen de DA kwam heeft hij gevoeld en geprutst en gedaan, Moest stappen en draven op het erf en toen zag hij het al, heel veel vocht in haar beentje, Dat had ze al maar had r nooit last van en mensen zijden tege mij dat het geen kwaad kon omdat dit gallen waren blabla. Dus heb ik het genegeerd want het zou vanzelf weggaan, ze had r ook geen last van en liep er niet kreupel op.
Vandaag was dat dus wel het geval en was het warm en bijna 5 keer zo dik!!. Dus een Ontsteking in de peesschede.
Ze moet nu 14 dagen op rust, Heeft een prik gehad en 2 keer per dag afgespoten worden, heb ook medicijnen gekregen die ik iedere dag moet geven .
Gelukkig mag ze wel op de wei anders zou ze meer schade in stal aanrichtne dan op de wei. Als het over 2 weken geen verandering in is gekomen moet er een " Echoscopie" Ofzoiets?? gemaakt worden, ik heb MIJN god geen idee wat het is? Weet iemand dat??
Nouja.. een reactie zou lief wezen ik zit er echt heel erg mee
vind het zo zielig voor Izzy me arme arme paardje..xx esther
wil eventjes wat kwijt.
Arm paardje.. maarja het is maar afwachten morgen.. afwachten is echt rot.. Maarja dit wou ik even kwijt