hoefschoenen Easycare Easyboot Epic

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ifever

Berichten: 1540
Geregistreerd: 22-05-06
Woonplaats: moordrecht

hoefschoenen Easycare Easyboot Epic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-07 11:41

*ik weet het zoveelste topic over hoefschoenen*

ik heb een vraag over de hoefschoenen Easycare Easyboot Epic.

ik heb een mini shetlander met iets wat scheve voor voetjes, buitenkant stijl, binnenkant loopt schuin af... nu loopt hij ietsjes gevoelig op de stijle kant omdat deze te snel afslijt.. (als ik hem beweging geeft moet ik ten alle tijden eerst heel stuk over de weg)

nu heb ik gekeken naar de hoefschoenen Easycare Easyboot Epic bij ooteman.nl te koop.

maar nu is mijn vraag hebben jullie hier ervaring mee? er zit een extra stuk aan dat om zijn been gedaan wordt.. blijft deze goed zitten? ook bij iets wat scheve hoefjes? ik heb ze een email gestuurd om te vragen of ze verzoold kunnen worden als dit nodig is maar dit kan niet... ze melden wel dat hun ervaring is dat ze niet snel slijten..

eerst zat ik te denken aan ijzers... (tijdelijk of altijd) maar denk dat hoefschoenen beter is zodat hij die alleen aan krijgt als we over de weg gaan..

hij heeft voor de rest sterke hoeven alleen door de stijle kant slijten ze iets te snel..

kan je zo ook gebruiken voor alleen de voorhoeven?

wat vinden jullie van de kwaliteit/prijs verhouding?

dankjewel alvast!

mvg sofie

ifever

Berichten: 1540
Geregistreerd: 22-05-06
Woonplaats: moordrecht

Re: hoefschoenen Easycare Easyboot Epic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-07 23:03

niemand ervaring met deze hoefschoen?

Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Re: hoefschoenen Easycare Easyboot Epic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 00:15

oh heeft Ooteman ze ook

*valt van stoel*

Toen ik járen terug kwam vragen om touwhalsters, hoevenvijlen, boomlooszadel en hoefschoenen versleet hij me voor gek Boos!

Die epics schijnen wel aanraders te zijn Ja. Endurance ruiters leggen er grote afstanden mee af en zelfs in modder blijven ze aan de hoef zitten door de 'sok' die eraan zit.

bluediamond
Berichten: 21
Geregistreerd: 24-11-05
Woonplaats: Hoek van Holland

Re: hoefschoenen Easycare Easyboot Epic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 19:49

Ik heb easyboot Epics en ze bevallen erg goed!!
Ze slijten niet hard en ze blijven heel goed zitten,ook als je door de modder rijdt.Ik had eerst gewone easyboots,maar deze was ik elke keer kwijt als ik door de modder reed.Toen heb ik er gaiters bij gekocht,maar ik heb alleen nog maar gaiters voor de voorhoeven ontvangen,die van de achterhoeven moeten nog komen,maar zolang rij ik dus alleen met schoenen aan de voorhoeven.En dat gaat heel goed!!
Dus ik heb er tot nu toe alleen maar positieve ervaringen mee.