Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Banjer schreef:ik kan zelf alleen maar positief zijn over ostheopatie. Banjer wordt ongeveer elke 6 weken preventief behandeld. Als ze gedaan is, mag ik een paar dagen niet rijden (lichaam rust gunnen zeg maar), en als ik dan weer mag rijden merk ik duidelijk verschil, Banjer is veel losser.
De naam die jij hebt genoemd ken ik niet, sorry...Bij Banjer komt altijd Nico Speksnijder, een erg kundige man.
simodi schreef:Hoe wordt Banjer behandeld, wat doet de behandelaar precies bij je paard?
Xsara schreef:Ikzelf heb mijn paard een aantal keren laten behandelen door Rodinde en ben daar zeer te spreken over.
Hij was een keer kreupel (paar jaar geleden en heeft ook hoefkatrolontsteking) en nadat zij hem behandeld had, liep ie gewoon weer goed.
Je krijgt ook advies mee enz.
Ze komt ook op andere klinieken e.d. ook is ze bij ons op stal geweest, zolang er genoeg paarden zijn om te behandelen.
Hier wat info:
Rodinde Hoogenraad is tevens werkzaam in Paardenkliniek Vinkega. Zij is afgestudeerd als dierenarts in 1995. Zij verbleef een jaar in China waar zij Traditionele Chinese Geneeskunde studeerde en volgde in Amerika de opleiding van de International Veterinary Acupuncture Society. Daarnaast deed zij vele opleidingen in manuele therapie en kruidengeneeskunde. Zij heeft een praktijk voor acupunctuur, manuele therapie en sportbegeleiding voor paarden en werkt vanaf diverse locaties in het land. Zo is er een praktijkpunt in Beers (Noord Brabant), Kootwijkerbroek en in Vinkega. Voorts geeft zij les op het gebied van rugproblematiek, acupunctuur en manuele therapie op de Faculteit Diergeneeskunde en diverse andere instituten. Beide dierenartsen zijn erkende paardendierenartsen en lid van de Nederlandse en Amerikaanse Groep voor Paardenpraktici (AAEP).
Yavanna schreef:Bij ons is Netanja, www.osteonet.nl, een aantal x langsgeweest om onze pony te behandelen, en ik ben er erg positief over.
Het valt me overigens wel op dat er alleen maar positieve verhalen te lezen zijn, en dat Belker minder positief reageert in 1 post, en positief in een andere post, en jij gelijk kijkt naar die post van haar dat ze het niet zou doen als bepaalde rontgenlogische afwijkingen zijn. EN zij zegt ook dat ze het Dan niet zou doen, en zoals die van jou klinkt wel.
Gewoon doen dus.
tita schreef:wie kent er stefan allen