Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
miss_jumpy schreef:Maar een paard wat veel struikelt, niet graag op het harde stapt en snel gevoelig loopt op grind en ook snel te lange tenen heeft klinkt jullie wel in de oren als een geschikte kandidaat voor NB?
opala schreef:Alleen voor het lopen op grind zal je paard daar dagelijks mee in contact moeten komen, het liefst al qua huisvesting. NB is geen op zichzelf staand iets, het is een totale aanpak voor de beste kans op slagen.
miss_jumpy schreef:opala schreef:Alleen voor het lopen op grind zal je paard daar dagelijks mee in contact moeten komen, het liefst al qua huisvesting. NB is geen op zichzelf staand iets, het is een totale aanpak voor de beste kans op slagen.
Hoe moet ik dat zien? Dat het juist goed is als je paard went aan vaak over grind te lopen? Dat is namelijk geen probleem, op de boerderij waar we staan ligt veel grind en losse stenen.
Maar toch snap ik niet helemaal wat je bedoelt?
miss_jumpy schreef:Ik vind dit wel heel interessant maar ken mezelf, ik moet echt "wennen" aan een nieuw idee. Veel verhalen van anderen helpen mij daar wel bij.
Oh, en dat van de straal klopt wel, ik geloof niet dat die de grond raakt. De laatste keer was ie flink weggesneden.
rommulus schreef:ik heb hier geen ervaring mee maar een kennis was hier niet tevreden over en ik weet van deze site
rommulus schreef:ik heb hier geen ervaring mee maar een kennis was hier niet tevreden over en ik weet van deze site