Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
knolliegirl schreef:groenhorst barneveld heeft toch ook hoefsmederij opleiding ..?
sannie1984 schreef:Ik zit nu in het 3e en laatste jaar van de opleiding in Zwolle
Bevalt tot nu toe prima
Stageplek is inderdaad lastig te vinden, moet je een beetje geluk mee hebben.
Weet je al welke opleidingsvorm je wilt gaan doen? contract? BBL? BOL?
@ Dennis: Ik vroeg mij af, krijg je als je de opleiding bij pegasus hebt afgerond wel een erkend diploma??
sannie1984 schreef:Ik zit nu in het 3e en laatste jaar van de opleiding in Zwolle
Bevalt tot nu toe prima
@ Dennis: Ik vroeg mij af, krijg je als je de opleiding bij pegasus hebt afgerond wel een erkend diploma??
jan__timmer schreef:sannie1984 schreef:Ik zit nu in het 3e en laatste jaar van de opleiding in Zwolle
Bevalt tot nu toe prima
dat ben ik niet echt met je eens dat het een goede opleiding is
hoppelijk word dat nu anders nu we tessa als begeleider is en niet hopster![]()
mvg
J. Timmer
eigenaar van:
www.webwinkel-nederland.nl
en
www.hoefsmederijtimmer.com
SpikyBlue schreef:Heb je al op de site van de NVvH gekekeken? Daar kan je namen en tel.nrs van hoefsmeden vinden in de buurt die erkend zijn.. Succes!
farrier schreef:Volgens mij zijn alleen deurne, zwolle en barneveld erkende opleidingen. De vereniging voor hoefsmeden neemt ook alleen voor deze opleiding het staatsexamen af.
Dus als je gediplomeerd smid wilt worden kan het alleen via deze drie scholen. stageplek is verplicht, zonder dat kun je ook niet.