Megasus horse runners... jouw mening?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
keona
Berichten: 10751
Geregistreerd: 29-03-09
Woonplaats: meers(gemeente stein)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 08:19

Kun je ze dan al ergens bestellen

Grit

Berichten: 6147
Geregistreerd: 09-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 11:50

Nini_roosje, dat zijn de kickstartprijzen. Met deze prijzen (50% korting) is het aantrekkelijk om een nieuw product een kans te geven en daar hebben velen gebruik van gemaakt. Hierdoor hebben ze het startkapitaal gecreƫerd om het product daadwerkelijk te gaan produceren.

Maar ik hoop dat mijn paard er nog een aantal jaren is en dan zal ik ze toch ook voor de volle prijs moeten gaan kopen.

En het gebruik van 12-24 klopt niet met wat ze zelf zeggen, maar ik heb wel de stiekeme hoop dat ik een jaar kan doen met een set, zo'n kilometervreters zijn wij ook weer niet.


Keona, je kan ze al wel bestellen (volgens mij nog steeds met de 50% korting), maar ze worden pas voorjaar/zomer 2017 geleverd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 13:06

Grit schreef:
Nini_roosje, dat zijn de kickstartprijzen. Met deze prijzen (50% korting) is het aantrekkelijk om een nieuw product een kans te geven en daar hebben velen gebruik van gemaakt. Hierdoor hebben ze het startkapitaal gecreƫerd om het product daadwerkelijk te gaan produceren.

Maar ik hoop dat mijn paard er nog een aantal jaren is en dan zal ik ze toch ook voor de volle prijs moeten gaan kopen.

En het gebruik van 12-24 klopt niet met wat ze zelf zeggen, maar ik heb wel de stiekeme hoop dat ik een jaar kan doen met een set, zo'n kilometervreters zijn wij ook weer niet.


Keona, je kan ze al wel bestellen (volgens mij nog steeds met de 50% korting), maar ze worden pas voorjaar/zomer 2017 geleverd.


Oke dat is waar maar misschien moet iedereen eerst maar eens gaan testen. (En kijken hoelang de tape daadwerkelijk goed blijft) voor er gesproken word dat geld een issue is. 'Misschien werk het hele systeem wel voor geen meter :+

GamblersCup
Berichten: 13427
Geregistreerd: 11-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-16 15:42

Ik denk dat ze zelf niet zo secuur zijn met de informatie die ze geven, het is al een paar keer veranderd en nog steeds geven ze andere informatie per e-mail dan dat op de website staat. Maar inderdaad, de actie sets zijn 50% van de normale prijs, het gaat dus echt wel prijzig worden. Uiteraard is het allemaal uitproberen en afwachten wat de resultaten zijn. Als het echt supermakkelijke en fijne dingen zijn heb ik er ook best wel wat geld voor over. Maar als ze niveautje hoefschoenen zijn, ga ik er echt niet zoveel geld voor neertellen. Ik heb voor 400 euro hoefschoenen rondom (nou ja, mijn paard dan he :D ) en daar doe ik al 2 jaar mee. Ziet er niet naar uit dat ze binnenkort gaan verslijten.

Anoniem schreef:
'Misschien werk het hele systeem wel voor geen meter :+
Tja, dan zijn we er snel klaar mee :')

hagelslag
Berichten: 9062
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Megasus horse runners... jouw mening?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 17:10

Maar als je slechts 2 keer per week de horserunners zou gebruiken op buitenrit.
Dan zullen ze langer meegaam dan 6-9 maanden.
Of zie ik dit verkeerd?

Als ik misschien horserunners zou kopen denk ik dat wij er ca een jaar a anderhalf mee zouden kunnen doen.
Ik zou namelijk niet elke keer de horserunners eronder doen alleeb indien de hoeven iets kort worden.
Dus in dit geval is het echt niet mogelijk om genoeg plakstrips mee te leveren dus is het rendabel om zelf dan een setje erbij te kopen

Grit

Berichten: 6147
Geregistreerd: 09-07-08

Re: Megasus horse runners... jouw mening?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 18:50

Dat is mijn hoop ook Hagelslag, zo veel kilometers maken wij ook niet.
De tijd zal het leren.

hagelslag
Berichten: 9062
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 19:03

Grit schreef:
Dat is mijn hoop ook Hagelslag, zo veel kilometers maken wij ook niet.
De tijd zal het leren.



Mij lijkt het logisch dat het zo zou kunnen werken.
Misschien bij de pony van mn zusje niet aangezien haar hoefstand niet fijn is aan de voorkant maar mijn haflinger staat eigenlijk best fijn op der voetjes

keona
Berichten: 10751
Geregistreerd: 29-03-09
Woonplaats: meers(gemeente stein)

Re: Megasus horse runners... jouw mening?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 19:56

En waar moet ik ze dan bestellen?

hagelslag
Berichten: 9062
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 20:10

keona schreef:
En waar moet ik ze dan bestellen?


Ze hebben net een kickstart gehad en ik geloof dat pas vanaf juni/juli 2017 geleverd word ofzo

Tilmar

Berichten: 3317
Geregistreerd: 05-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 21:10

Het lijkt mij ook wel wat! Wil alleen eerst ervaringen horen voor ik ze aanschaf.

Hebben jullie er wel vertrouwen in dat ze echt gemaakt gaan worden? En dat, als het toch niet doorgaat, je je geld terug krijgt?

En heb je gezien dat je ze zelf op maat moet zagen met een decoupeerzaag? Dat is nog een spannend karweitje, beetje duur om ze te verknallen.

Elmira

Berichten: 4896
Geregistreerd: 08-03-04
Woonplaats: ergens

Re: Megasus horse runners... jouw mening?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-16 15:55

Ik heb het van de week het er met mijn hoefsmid over gehad. Hij is lichtelijk sceptish over het tape en of alles dan wel gaat blijven zitten.
Maar hij vindt het leuk om uit te proberen en ze passend te maken, dus hij staat er zeker over open, dat is toch wel erg fijn :j. Ben benieuwd of we na 10 jr eens zonder ijzers kunnen. Tzt zal ik zeker foto's en ervaringen delen :)

Kaatastrof

Berichten: 6263
Geregistreerd: 04-09-11
Woonplaats: Pajottenland

Re: Megasus horse runners... jouw mening?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-16 19:06

Leuk nieuws!

De Megasus Horserunners komen in nog 2 maten groter. Ideaal dus voor de mensen wiens paarden grote hoeven hebben :D

cinniz123

Berichten: 4399
Geregistreerd: 14-08-12
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-16 19:09

Jackytje schreef:
Leuk nieuws!

De Megasus Horserunners komen in nog 2 maten groter. Ideaal dus voor de mensen wiens paarden grote hoeven hebben :D


Ik las t ook.
Leuker was geweest 1 maat groter en 1 maat kleiner :+

Grit

Berichten: 6147
Geregistreerd: 09-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-16 21:47

Cinniz, tijd voor een paar middelmaat paardjes :D

cinniz123

Berichten: 4399
Geregistreerd: 14-08-12
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-16 23:50

ow haha nee ik heb geen groot paard met big voeten, snap ineens wat je bedoelt haha
nu hebben ze 2 maten groter erbij gemaakt maar ik wil juist de maat 80 vandaar mijn opmerking liever 1 maatje kleiner en 1 maatje groter als 2x 2 maten groter,volg je me nog :')
heb er 1 met middelmaat voetjes maar die heeft ze gelukkig niet nodig

Grit

Berichten: 6147
Geregistreerd: 09-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-16 23:55

Ahhhh, op die fiets. Ik had inderdaad een shire en mini voor ogen :')

Tilmar

Berichten: 3317
Geregistreerd: 05-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-17 13:12

Stil hier! Geen nieuws?
Ik heb besloten hier niet op te wachten. Heb nog niet helemaal het vertrouwen dat ze ook werkelijk op de markt gaan komen.
Ben zo benieuwd of het gaat werken!

Grit

Berichten: 6147
Geregistreerd: 09-07-08

Re: Megasus horse runners... jouw mening?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-17 15:08

Het is wachten op levering, voorlopig zal er niet zoveel nieuws zijn.

Wat ga je dan nu doen?

zuma1

Berichten: 735
Geregistreerd: 26-04-11
Woonplaats: alblasserdam

Re: Megasus horse runners... jouw mening?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-17 16:23

Volg ook en wacht af .Al verschillende hoefschoenen geprobeerd .Ook de passervice erbij gehad ,mocht allemaal niet helpen helaas .Paard maakt extra kleine beweginkje in linkervoet dus alles gaat scheef en uit op den duur .Heb nu voor alleen ijzers ,wacht af of ze op de markt komen en ga ze dan toch ook proberen zelfde geld blijven deze wel zitten ........misschien tegen beter weten in maar ach vindt alles beter voor mijn paardje ipv de ijzers.

Tilmar

Berichten: 3317
Geregistreerd: 05-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-17 16:43

Na flink wat inlezen ben ik uitgekomen op Swiss Galoppers. Ook pas net nieuw. Zijn behoorlijk duur, maar ik vind op Zwitserse forums niets dan positieve berichten. Zien er zelfs een soort 'mooi' uit.
Probleem is dat ik op korte termijn iets moet hebben, daarom kan ik niet wachten op de horse runners. Maar ik blijf het wel volgen hier hoor! Ik vind het knap dat ze zoiets bedacht hebben, totaal anders dan bestaande ontwerpen.

Delphi2

Berichten: 2891
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Frasselt (DE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-17 20:14

Tilmar schreef:
Na flink wat inlezen ben ik uitgekomen op Swiss Galoppers. Ook pas net nieuw. Zijn behoorlijk duur, maar ik vind op Zwitserse forums niets dan positieve berichten. Zien er zelfs een soort 'mooi' uit.
Probleem is dat ik op korte termijn iets moet hebben, daarom kan ik niet wachten op de horse runners. Maar ik blijf het wel volgen hier hoor! Ik vind het knap dat ze zoiets bedacht hebben, totaal anders dan bestaande ontwerpen.



Swiss Galoppers zijn super fijne schoenen, ik gebruik ze nu ook voor mijn merrie en ben erg tevreden. Als je echt iets nodig hebt is het helemaal niet onverstandig om te wachten tot de Megasus wat langer in gebruik zijn en evt kinderziekten aangepast zijn.

GamblersCup
Berichten: 13427
Geregistreerd: 11-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-17 01:32

Tilmar, die gaan wel op de markt komen hoor. Alleen zijn ze nu in productie, hebben ze inmiddels alle extra accessoires gepresenteerd, dus het is gewoon afwachten tot de eerste levering. Vandaar geen nieuws. Heb nog wel een nieuwsbrief gekregen (meerdere), maar daar stond niks nieuws in.

Tilmar

Berichten: 3317
Geregistreerd: 05-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 07:44

GamblersCup schreef:
Tilmar, die gaan wel op de markt komen hoor. Alleen zijn ze nu in productie, hebben ze inmiddels alle extra accessoires gepresenteerd, dus het is gewoon afwachten tot de eerste levering. Vandaar geen nieuws. Heb nog wel een nieuwsbrief gekregen (meerdere), maar daar stond niks nieuws in.


O aha, ik zal eens kijken of ik me ook aan kan melden. Maar ook al komen ze echt in juli, dat is voor mij te laat. Als het ijzerloos lukt (met die andere hoefschoen) dan heb ik wellicht over een tijdje nieuwe nodig en dan kan ik altijd nog overstappen.

Sieltjuh

Berichten: 11644
Geregistreerd: 30-05-02
Woonplaats: Oost-Souburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 16:24

Ik volg dit topic al een tijdje. Ik ben ook heel benieuwd naar de echte ervaringen straks van de Megasus Horse runners. Tot nu toe heb ik bij bepaalde dingen wat bedenkingen, dus wacht gerust de ervaringen af.
Ook de Swiss Galoppers vind ik er enorm goed uitzien, alleen hebben ze de juiste maat nog niet volgens mij voor de onze en vind ik ze ook wel erg prijzig in vergelijking met andere hoefschoenen.
Wij zijn erg zoekende in de juiste schoenen. We hebben ondertussen de Easyboot New Trail gehad, Scoot Boots en sinds vandaag (2e hands) Renegades. Rottig hoor, de juiste schoen vinden!

Grit

Berichten: 6147
Geregistreerd: 09-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 17:29

Tilmar, om dezelfde reden hebben wij voor een van onze paarden ook recent hoefschoenen gekocht. De ander blijft op ijzers tot de horserunners er zijn.

Sieltjuh, Delphi is met haar passervice bij ons geweest. Erg fijn, wij hadden anders ook niet geweten waar te beginnen, welke schoen geschikt zou zijn en ondanks het opmeten waarschijnlijk ook een verkeerde maat besteld.