Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
matasja schreef:2de filmpje lastig tebeoordelen door het bewegende beeld, eerste filmpje zie ik nu geen hoefbevangen paard, maar ze loopt wel heel voorzichtig in bochten valt me op.
Mocht ze hoefbevangen zijn krijg je haar niet zo makkelijk aan het lopen, die paarden hebben ontzettend veel pijn en bewegen geen stap, het kan het begin zijn, dan kun je nu al ingrijpen.
Iedere dag een keer of 4 per dag koelen met water, geen brok of iets dergelijks bijvoeren alleen oud! Hooi
Kijken of er verbetering optreed.
Cambiar schreef:matasja schreef:2de filmpje lastig tebeoordelen door het bewegende beeld, eerste filmpje zie ik nu geen hoefbevangen paard, maar ze loopt wel heel voorzichtig in bochten valt me op.
Mocht ze hoefbevangen zijn krijg je haar niet zo makkelijk aan het lopen, die paarden hebben ontzettend veel pijn en bewegen geen stap, het kan het begin zijn, dan kun je nu al ingrijpen.
Iedere dag een keer of 4 per dag koelen met water, geen brok of iets dergelijks bijvoeren alleen oud! Hooi
Kijken of er verbetering optreed.
Thx voor advies, gisteren waren beide voetjes warm, vandaag merkte ik een verschil van warmte, ene voorvoetje was warmer dan het andere. Vergeleken met andere paarden, maar al de andere hadden ook licht warme voeten, dus kon er geen staat uit opmaken...
Moragh schreef:Thx voor advies, gisteren waren beide voetjes warm, vandaag merkte ik een verschil van warmte, ene voorvoetje was warmer dan het andere. Vergeleken met andere paarden, maar al de andere hadden ook licht warme voeten, dus kon er geen staat uit opmaken...
Cambiar schreef:Moragh, 1000x dank dat je wou kijken!!!
Verdorie, zou het toch.....er liggen enkele stenen aan de ingang van de weide en de veearts zei me twee maanden geleden dat ik ze allemaal moest weg doen omdat dat micro traumata veroorzaakte...ik heb maar een deel weg gedaan omdat ik het overdreven vond. Misschien ligt het toch aan de stenen.