Dat is niet fijn om te horen

Maar hopen dat het na het nieuwe beslag beter gaat
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

maar hij liep in de stap echt goed ! maar in draf dus niet volgens de Chiro , en ja hij loopt niet als een kievit in draf ,maar wel minder kreupel naar mijn mening en hij is vrolijker!
Het is ook niet leuk om toe te moeten geven of te moeten concluderen dat je paardje maar niet goed wil worden, of beter wil worden. En het is je maatje, daar wil je nou eenmaal alles voor doen, en dan doet het zeer als het niet werkt of wil. Natuurlijk hoop je het beste en wil je het beste voor, en geef je het beste aan je paardje. Dan is het ook zeker niet leuk om zo'n mening te horen van een ander!
Dan mag je best even uitblazen hier hoor
PBA_ schreef:Dat je paardje vrolijk is zegt ook wel heel veel vind ik.

Maggie_Eddy schreef:PBA_ schreef:Dat je paardje vrolijk is zegt ook wel heel veel vind ik.
ja idd, daar hecht ik ook altijd heel veel waarde aan, en kun je, vind ik, ook best wel wat van afleiden. Ik denk altijd maar zo, als ie zelf vrolijk is en blij door de wei gaat, of aan de hand/onder 't zadel, dan zal ie zich best goed voelen, en ik denk ook niet veel pijn hebben.