FaberSmid schreef:Scoxxx kun jij mij het verschil vertellen tussen de hoefwand afronden en de mustangroll?
Scoxxx heb je over me heen gelezen per ongeluk?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
scoxxx schreef:Hoeftniet schreef:Knap, de wetenschap heeft hier geavanceerde apparatuur voor nodig om dit vast te stellen, maar niets is uitgesloten natuurlijk.[/u]
Daadwerkelijk correcte wetenschap inzake hoeven is momenteel nog ver te zoeken. Vooralsnog blijft het een ambacht, met hier en daar een (semi-)wetenschappelijke poging.
Wilt niet zeggen dat dat laatste minder waardevol is, integendeel.
Maar je beroepen op "de wetenschap" is in Hoevenland erg betrekkelijk.
Hoeftniet schreef:Wat is het verschil tussen de mustangrol en het afronden van de wand??
Ik niet, de voet wordt bekapt en de wand wordt evenwijdig gezet aan de witte lijn, zoals het hoort. Wel vijl ik licht garnituur na het plaatsen van het ijzer
FaberSmid schreef:Snap ook niet waarom op het forum natuurlijk bekappen over bokkers roddelen en hier niet antwoorden?
Maar goed on topic, Scoxxx heb je foto's van de voetas, zou graag je hele kunstwerk willen zien. Het liefst foto's van hele paard en misschien actie foto's?
Heb jij deze ervaring via de cursus op gedaan of eigen praktijk? Ben van mening dat opleiding en praktijk samen horen en niet zonder elkaar kunnen.