Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
ElCamino schreef:Ach, mijn paard was chronisch HB en heeft juist dáárom ijzers gekregen en heeft daar tot zijn 34e prima mee gelopen. Ik begrijp gewoon net dat mensen soms niet eens proberen iets op te lossen met een ijzertje omdat ze zo anti-ijzer zijn.....
ElCamino schreef:Ik begrijp gewoon net dat mensen soms niet eens proberen iets op te lossen met een ijzertje omdat ze zo anti-ijzer zijn.....
Babootje schreef:TS, voor het management van je EMS paard is glucobalance van phytonics een bewezen supplement met heel goede resultaten.
DuoPenotti schreef:Dan zou je ook nog een kunststof beslag kunnen overwegen. Dat is net zo stroef als als een eigen hoef.
Maar ik weet niet of ze dat nu bij een hoef bevangen paard zo kunnen leggen dat het de verlichting geeft die hij nu in deze fase nodig heeft.
ElCamino schreef:Babootje, dat klopt, maar dat is dan zo.... daar kun je niet op bezuinigen. een dier is verantwoording. Mij n paard had voor comfortshoes met wigzolen (en soms siliconen), en achter moest hi speciaal beslag vanwege zijn ESS en het wegdraaien... erg duur elke 8 weken, so be it...