Zeer ernstige bok hoefje

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
NatasjavE

Berichten: 30862
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: De Bilt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-16 23:09

Deze moet inderdaad naar Utrecht of een andere goede kliniek.

That awkward moment when someone yells at you for clicking your pen and you have to click it one more time to use it....



NatasjavE

Berichten: 30862
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: De Bilt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-16 23:16

Je kan de gebroeders Nassau proberen.

Als zij er niets in zien dan denk ik dat het moeilijk wordt.
Laatst bijgewerkt door NatasjavE op 01-12-16 23:18, in het totaal 1 keer bewerkt

That awkward moment when someone yells at you for clicking your pen and you have to click it one more time to use it....

NatasjavE

Berichten: 30862
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: De Bilt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-16 23:20

Dees schreef:
Denk dat de kosten-batenanalyse wel eens in het nadeel van het veulen kan uitvallen...

Sterkte.



Dat denk ik ook.

Zelfs als je er veel geld voor over hebt kan je afvragen of het veulentje er een paardwaardig bestaan aan over zal houden.

That awkward moment when someone yells at you for clicking your pen and you have to click it one more time to use it....

NatasjavE

Berichten: 30862
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: De Bilt

Re: Zeer ernstige bok hoefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-16 20:56

Ik denk dat ik hetzelfde gedaan had TS.

That awkward moment when someone yells at you for clicking your pen and you have to click it one more time to use it....

NatasjavE

Berichten: 30862
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: De Bilt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-16 07:03

dynara schreef:
ik ben het helemaal met Ilayla eens betref papier.
mensen zien een stamboom voor enkel alleen een leuk prijskaartje aan te kunnen hangen :n
een papierloos paard, met een kei goed makkelijk karakter (wat de meeste goed gefokte paarden al niet hebben) en die leuk kan lopen. Is zeker niet minder waard!!


Dat is onzin.

Een veulen met een goede stamboom is meer waard omdat er een bepaalde verwachtingswaarde aanzit.
Hoe presteren de familieleden?
Een veulen met papier kan je mogelijk inzetten voor de fokkerij. Kan naar de hengstenkeuring of merriekeuring. Van paarden met papier weet je iets van een mogelijke vererving.

Maar als dit diertje nu een prachtig papier zou hebben zou ik nu ook niet meer behandelen. Ik verwacht dat bij deze er nu teveel kapot is om nog een paardwaardig bestaan te bieden.
Dit veulen had alleen een kans gehad als hij direct geholpen was.

That awkward moment when someone yells at you for clicking your pen and you have to click it one more time to use it....

NatasjavE

Berichten: 30862
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: De Bilt

Re: Zeer ernstige bok hoefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 07:57

Ik denk dat TS heel zeker van de zaak wilde zijn voordat ze het zou laten afmaken.
Gewoon heel zeker zijn dat dit diertje niet goed geholpen kon worden.

Je wil een veulen niet zomaar afmaken. Niemand niet.

That awkward moment when someone yells at you for clicking your pen and you have to click it one more time to use it....

NatasjavE

Berichten: 30862
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: De Bilt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-16 10:08

Kalfjes zijn net zo zachtaardig en vriendelijk als een paard.

En dit veulen had als pasgeboren veulen geholpen moeten worden.
Nu is het rijkelijk laat.

That awkward moment when someone yells at you for clicking your pen and you have to click it one more time to use it....

NatasjavE

Berichten: 30862
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: De Bilt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-16 10:40

Jeika schreef:
NatasjavE schreef:
Kalfjes zijn net zo zachtaardig en vriendelijk als een paard.

En dit veulen had als pasgeboren veulen geholpen moeten worden.
Nu is het rijkelijk laat.

Koeien zijn lomp. Ze ze zijn toch heel anders dan paarden, dat zie je zelf ook wel, toch?



Doet niet ter zaken.

Dit veulen had direct geholpen moeten worden. Nu is er weinig kans dat al die knuffels die hij krijgt opwegen tegen de ellende die zijn blessure veroorzaakt.

Post aangepast. Zie dat Jelka 12 is
Laatst bijgewerkt door NatasjavE op 06-12-16 10:42, in het totaal 1 keer bewerkt

That awkward moment when someone yells at you for clicking your pen and you have to click it one more time to use it....

NatasjavE

Berichten: 30862
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: De Bilt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-16 18:11

Kan gebeuren. :)

That awkward moment when someone yells at you for clicking your pen and you have to click it one more time to use it....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SentiBot en 2 bezoekers