Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cassidy schreef:Mijn smid kan ook natuurlijk bekappenen zelfs natuurlijk beslaan (for what it's worth) en raad het serieus af....
Arabesk schreef:Cassidy schreef:Mijn smid kan ook natuurlijk bekappen en zelfs natuurlijk beslaan (for what it's worth) en raad het serieus af....
contradictio interminis
jackie schreef:amen. en als hij het afraad heeft hij er vast geen kaas van gegeten.
Zahlina schreef:@ Jackie.
Dus iedereen die niet voor natuurlijk bekappen is begrijpt het niet en heeft er geen verstand van???
fjordnina schreef:Ikke: zielige sukkels? Ben je niet een beetje erg kortzichtig in je reactie? Lees mijn verhaal, ben ik dan ook zo'n "zielige sukkel" of heb ik gewoon een, voor mijn paarden een betere manier van bekappen gevonden?
Dniesjj117 schreef:paard-natuurlijk.nl
Daar wordt je door overtuigd, maar het laat geen nadelen zien.
Citaat:NB is geen trend, het is een andere, blijvende en zichzelf verder ontwikkelende manier van bekappen. Het traditioneel bekappen is in de middeleeuwen stil blijven staan. Alleen bij de ijzers is wat ontwikkeling geweest (denk aan de kunststof ijzers). Maar wij fietsen toch ook niet meer met een wiel van hout? Daar is toch ook in ontwikkeld?
Zaina schreef:Hoi!
Ik wil waarschijnlijk opstappen naar natuurlijk bekappen.
onze twee haflingers worden nu op de 'normale' manier bekapt..
Nou zou ik graag willen weten wat jullie ervaringen zijn met het natuurlijk bekappen!
wat merk je als voordeel? wat als eventueel nadeel?
Alle ervaringen zijn welkom!