Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:ze loop wel iets gevoelig als er ongelijke steen er ligt maar dat heb even de tijd nodig ze heeft er geen pijn aan.
Citaat:hoefsmit wordt nu bij mij 25 euro omdat ik natuurlijk bekapper heb
ikke schreef:Geloven?? als in? Hmm, dat is nog een slag erger dan volgelingen.........
Tevreden zijn over iets is één ding, maar aanbidden..............
Quellian schreef:Kijk alsjeblieft uit met dat natuurlijke gedoe! Voor je het weet kun je je pony wegbrengen. Er is eerder een topic geweest van een meisje wiens peerd totaal naar z'n grootje was.
Arabesk schreef:Quellian schreef:Kijk alsjeblieft uit met dat natuurlijke gedoe! Voor je het weet kun je je pony wegbrengen. Er is eerder een topic geweest van een meisje wiens peerd totaal naar z'n grootje was.
zoals al wel vaker genoemd 1 'misser' op 1000 tevreden mensen die hun paard natuurlijk (laten) bekappen
'gedoe' klinkt ook niet echt vriendelijk, ik zeg toch ook niet 'dat gezeur met ijzers'
onder dit topic de tevreden gebruikers van NB viewtopic.php?f=99&t=599002&hilit=
stef schreef:ik hoop dat het met de hoeven beter gesteld is dan met het schrijven.
Volgende keer misschien even je bericht doorlezen voor je op verzenden klikt?
Arabesk schreef:en 'geloven' vind ik nou ook niet het handigste woord dat gekozen is door TS