Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cassidy schreef:Ik heb het volste vertrouwen in mijn tradiotionele hoefsmid. Helaas niet zo heel veel vertrouwen in de "Naturals", mede door het feit dat ze zo doordrammen en evangeliserend te werk gaan, zoals de bokker hier boven mij. Op dit moment heb ik meer vertrouwen in mijn tradionele hoefsmid die cursussen Natural Balance heeft gevolgd,m ook bereid is om dat toe te passen al heeft hij de nodige ellendde erdoor meegemaakt, dan al die idioten die beweren dat "Natural" de enige weg is, en iedereen die het ook maar waagt om er eijzer onder te slaan "misdadig bezig is"....![]()
![]()
Cowgirl schreef:Daar gaan we we weer. Kunnen we hier niet gewoon 1 centraal topic van maken?
Zodat jullie daar lekker kunnen vuur spuwen en dat er ruimte over blijft voor de echte intresante dingen. Klem gezeten voetjes ofzo die weer opgeknapt worden. Daar hebben we veel meer aan dan die eeuwige discussies.
sorry, heb een beetje slecht geslapen denk ik.
Arabesk schreef:Het gaat hier niet over wel/geen ijzers, het gaat hier om natuurlijk versus trad. bekappen. Verder is natural balance niet hetzelfde als natuurlijk bekappen. Je hebt de cursus niet gedaan, dus hoe kun je er dan over oordelen.
Met een goede discussie is niets mis, maar gewoon maar wat in de rondte roepen wat je gehoord hebt via via en je zelf niet verdiepen in iets en vervolgens je post niet onderbouwen en zo tekeer gaan vind ik misselijk.