Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
oosterhoff schreef:Paard staat in een heeeele grote wei met ongeveer 10 andere merries. Ze krijgt goed voer en ruim voldoende beweging. Ze wordt op professionele manier gereden en behandeld.
oosterhoff schreef:Paard staat in een heeeele grote wei met ongeveer 10 andere merries. Ze krijgt goed voer en ruim voldoende beweging. Ze wordt op professionele manier gereden en behandeld.
Scum schreef:Zodra onze paarden minder mooi in de vacht komen of gaan ruien krijgen ze volle yoghurt. Binnen 3 dagen staan ze weer te glanzen. Het werkt echt als een tierelier en is ook goed voor de darmen.
oosterhoff schreef:Scum schreef:Zodra onze paarden minder mooi in de vacht komen of gaan ruien krijgen ze volle yoghurt. Binnen 3 dagen staan ze weer te glanzen. Het werkt echt als een tierelier en is ook goed voor de darmen.
Kijk daar heb ik wat aan! Hoeveel voeren jullie ze dan? Een pak per dag? Ben benieuwd of ze het naar binnen zal werken.
Heb haar vandaag een opkikker gegeven van excellent en toch nog maar een keer extra ontwormd. Kijken of deze dubbele boost gaat werken
Scum schreef:Mij kijken ze ook altijd raar aan als ik dat zeg. Maar het helpt gewoon. En als je uitlegt dat het ook nog eens goed is voor de darmen neigen ze het te geloven.