Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Arabesk schreef:je kunt ook gewoon zonnebloem olie geven á 75 cent per liter, werkt net zo goed
Odessa1 schreef:Ligt dat er niet aan waarvoor je het gebruikt?
Ofwel voor de verharing ofwel voor zand in de darmen? Werkt bij zand happen zonnebloemolie ook voldoende? Ik geef dagelijks wel een scheut zonnebloemolie over de brokken maar meer voor extra energie en glans en omdat het volgens mij in het algemeen wel goed is voor de gezondheid maar dacht niet dat het voldoende om het ev. zand in de darmen af te voeren.

Odessa1 schreef:Arabesk schreef:je kunt ook gewoon zonnebloem olie geven á 75 cent per liter, werkt net zo goed
Ligt dat er niet aan waarvoor je het gebruikt?
Ofwel voor de verharing ofwel voor zand in de darmen? Werkt bij zand happen zonnebloemolie ook voldoende? Ik geef dagelijks wel een scheut zonnebloemolie over de brokken maar meer voor extra energie en glans en omdat het volgens mij in het algemeen wel goed is voor de gezondheid maar dacht niet dat het voldoende om het ev. zand in de darmen af te voeren.