Ze krijgt genoeg eten (brokken,hooi,pulp,muesli,zemelen,)(waartussen ook nog zonnebloemolie en vitamine spul zit)
heeft geen wormen.
Heeft iemand een tip om haar dikker te krijgen

alvast bedankt
xx meikee
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
AmandieJ schreef:mijn vorige pony was ook altijd heel dun. maar hij had al energie zat. toen zijn we een tijdje een soort van mais gaan bijvoeren. geplette mais ofzo? het zijn in ieder geval van die geplette gele stukken gewoon verkrijgbaar bij de veevoeder. hier worden ze wel voller van maar ze krijgen er niet meer energie van.
meikee schreef:Heeft iemand enig idee hoe ik mijn pony dikker kan krijgen.
Ze krijgt genoeg eten (brokken,hooi,pulp,muesli,zemelen,)(waartussen ook nog zonnebloemolie en vitamine spul zit)
heeft geen wormen.
Heeft iemand een tip om haar dikker te krijgen![]()
alvast bedankt
xx meikee
Liins schreef:Maismeel is ideaal! en pulp en zemelen erbij geven is ook goed,let wel op de hoeveelheid.
CrazyCat schreef:Er zit wel vrij veel melasse (suiker) in ik ben zelf nog zoekende naar een variant zonder melasse.
Foogul schreef:CrazyCat schreef:Er zit wel vrij veel melasse (suiker) in ik ben zelf nog zoekende naar een variant zonder melasse.
Dodson & Horrell's "Fibergy"
Mijn ruin eet het net zo makkelijk als de lucerne, maar onze merrie eet de fibergy toch een beetje met lange tanden. Je kan wel een test-portie van me krijgen