Equistro- Gestamash Protect

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anders_Amigo
Berichten: 2322
Geregistreerd: 13-12-03
Woonplaats: Nvt

Equistro- Gestamash Protect

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-06 21:31

Is er iemand die dit voer ook gebruikt of kent?

Afbeelding

Dit heeft mijn pony vorig jaar dagelijks moeten eten ivm dat ze koliek heeft gehad en op kans dat oma weer koliek kreeg. Op verzoek bij de DA.

Ik gebruik het nu al tijd je niet meer maar zou je het bijv. nog kunnen voeren? Of is dat niet verstandig ? ( Anders gooi ik het weg )

Alvast bedankt..

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 22:19

Zou je het willen voeren 'gewoon' of omdat je het moet voeren en je onzeker bent of het nog houdbaar is? Als het om het laatste gaat; Dan is het een questie van de houdbaarheidsdatum checken op de verpakking.

Anders_Amigo
Berichten: 2322
Geregistreerd: 13-12-03
Woonplaats: Nvt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-06 22:08

Miirthe schreef:
Zou je het willen voeren 'gewoon' of omdat je het moet voeren en je onzeker bent of het nog houdbaar is? Als het om het laatste gaat; Dan is het een questie van de houdbaarheidsdatum checken op de verpakking.



Staat er niet op..

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 22:25

Ik ken het goed, heb al een fiks aantal bakken van dat spul gehaald voor de Haf van een vriendin van me.
Het werkt prima volgens mij, hij at het ook altijd graag (mijn eigen merrie moet er niks van hebben ).
Het is een soort maaltijdvervanging voor paarden waarvan de darmen een risicofactor zijn, met name na (koliek)operaties of verstoppingen oid.
De Haf deed het er super op, vooral nadat hij een tijdje in de kliniek had gestaan ivm ernstige koliek en als hij niet regelmatig naar buiten kon.
Het blijft lang goed, zeker een half jaar na opening.