MotionPro (van DressagePro)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Annet73
Berichten: 787
Geregistreerd: 01-11-18

MotionPro (van DressagePro)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-23 12:18

Zijn hier mensen die dit geven en iets over het resultaat/verschil kunnen vertellen?

Annet73
Berichten: 787
Geregistreerd: 01-11-18

Re: MotionPro (van DressagePro)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-23 14:59

Niemand?

3timesmom

Berichten: 1324
Geregistreerd: 10-02-07
Woonplaats: België

Re: MotionPro (van DressagePro)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-23 15:39

Ben ik ook wel eens benieuwd naar. dus ik volg graag even, als er tenminste ervaringen zijn

Duran123
Berichten: 1085
Geregistreerd: 02-05-19

Re: MotionPro (van DressagePro)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-23 19:36

Volgens mij is DressagePro pas onlangs met supplementen begonnen. Vraag me af hoeveel gebruikers van dit product hier actief zijn,

Als ik het goed begrijp is het ter ondersteuning van spieren/gewrichten?!?

Wellicht zijn er aanverwante producten die zich al wel/cq meer bewezen hebben waar mensen hun ervaring over willen delen.

Zou daar op inzetten.

Succes!!

(ben stiekem wel benieuwd hoor naar ervaringen over dit product! Heb zelf een wat ouder paard die maar wat graag actief is maar merk dat het opstarten wat langer duurt tegenwoordig).

Melzazu
Berichten: 1808
Geregistreerd: 13-10-19

Re: MotionPro (van DressagePro)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-23 20:22

Ik heb laatst een tijdje de bundel Motion pro en Active pro gegeven aan mijn paard.

Ik heb geen oud paard maar wel een joekel en soms had ik het idee dat hij wat stijfjes kon zijn, dat was weg en nu is dat weer terug. Ook vond ik zijn rugspieren net wat lekkerder vol worden toen ik het nog gaf.

Ik vond hem het er fijn op doen en wil het weer opnieuw gaan geven.

Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik nog niet echt zeker ben dat het nou echt van de supplementen kwam. Daarom wil ik het dus weer opnieuw geven een tijd en dan weer eens stoppen. Zo wil ik het wat uit testen.

steffieh_98

Berichten: 23
Geregistreerd: 22-03-23

Re: MotionPro (van DressagePro)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-23 10:21

Mijn ervaring met de supplementen is dat ze best wel duur zijn vergeleken met sommige andere supplementen die een beetje hetzelfde zijn.

Art_Ificious
Berichten: 12790
Geregistreerd: 30-06-13

Re: MotionPro (van DressagePro)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-23 11:10

Ik ben ooi benieuwd dus volg even.

Duur vind ik ze eigenlijk ook. Betekend duur ook echt beter of niet perse bij supplementen?

Melzazu
Berichten: 1808
Geregistreerd: 13-10-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-23 12:42

Ik heb een beetje rondgekeken ook bij andere aanbieders om dan alleen het hoofdbestanddeel te geven. Dan ben ik maar een tikje goedkoper uit. Alle supplementen vind ik altijd erg prijzig.

Ik heh het nu toevallig wel net weer besteld. Ik heb het laatst een maand gegeven. Nu dus even niet en ik heb nu voor 2 maand besteld dus ik test nog even verder. Als ik twijfels hou straks of het wat doet dan stop ik er helemaal weer mee. Ik moet wel genoeg verschil merken anders is het echt te duur.

Ik wil best nog mijn bevindingen hier laten weten maar dat gaat dus wel even duren nog :D

Bowo
Berichten: 2833
Geregistreerd: 11-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-23 12:54

Art_Ificious schreef:
Ik ben ooi benieuwd dus volg even.

Duur vind ik ze eigenlijk ook. Betekend duur ook echt beter of niet perse bij supplementen?

Dat ligt nogal aan het supplement. Bij vitamine E heb je bijvoorbeeld natuurlijke en synthetische. De synthetische is meestal goedkoper, maar er wordt maar 2/3e van opgenomen (als ik de cijfers nog scherp heb). Van natuurlijke wordt alles opgenomen.
Maar de verschillende natuurlijke zijn gewoon hetzelfde, ondanks de prijsverschillen. Sommige beweren nog wel het een en ander over de vulstoffen, maar dat is allemaal al een stuk objectiever.

Ik ken deze supplementen niet persoonlijk, maar ik heb wel al lang in de gaten dat Conny Loonstra, de oprichter, een hele handige advertiser is. Maar slim reclame maken maakt de de supplementen niet beter, alleen dat je er meer over hoort.

Melzazu
Berichten: 1808
Geregistreerd: 13-10-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-23 13:05

Ik weet wel dat Conny echt achter haar producten staat. Ze test alles zelf lang voordat ze het echt gaat verkopen en lang niet alles haalt haar webshop.

Los van het feit dat ze een goede en handige ondernemer is heb ik wel zeer sterk de indruk van wat ik achter de schermen allemaal zie dat ze echt haar best doet een goed product neer te zetten. Daarbij zoals ik heb rondgekeken zitten veel supplementen allemaal beetje rond hetzelfde qua prijs van de bekendere merken.

Heb geen aandelen hoor. Vind alleen zoals hier gezegd wordt dat als je handig bent in het promoten van je product dat dat het niet beter maakt, dat kan kloppen maar het is ook niet meteen zo dat het dus slecht van kwaliteit is.

Misschien kan het beide waar zijn hè. En een handige advertiser en een goed product.

Edit: typo

Bowo
Berichten: 2833
Geregistreerd: 11-04-18

Re: MotionPro (van DressagePro)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-23 13:23

Ik wil ook zeker niet zeggen dat het slecht is, maar ik zou wel kritisch blijven. Zeker als ze ook duurder blijken te zijn dan andere, maar daar heb ik me niet in verdiept.

Melzazu
Berichten: 1808
Geregistreerd: 13-10-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-23 13:58

Bowo schreef:
Ik wil ook zeker niet zeggen dat het slecht is, maar ik zou wel kritisch blijven. Zeker als ze ook duurder blijken te zijn dan andere, maar daar heb ik me niet in verdiept.


Daar heb je zeker een punt. Kritisch blijven is altijd goed.

Vervolgens is het dan ongeacht het merk dat je kiest denkt ik alsnog ook een kwestie van proberen of je paard het er anders op doet of er anders van wordt.

Nou ja, ik ben dus nog een beetje afwachtend in hoeverre ik verschil ga merken. Ik had eerst toen ik gestopt was wel het idee dat het weer wat minder werd. Nu op het moment denk ik mwah gaat volgens mij wel goed. Dus ben echt wel benieuwd als ik het straks weer geef hoe het dan weer is.

Annet73
Berichten: 787
Geregistreerd: 01-11-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-23 10:27

Melzazu schreef:
Ik heb een beetje rondgekeken ook bij andere aanbieders om dan alleen het hoofdbestanddeel te geven. Dan ben ik maar een tikje goedkoper uit. Alle supplementen vind ik altijd erg prijzig.

Ik heh het nu toevallig wel net weer besteld. Ik heb het laatst een maand gegeven. Nu dus even niet en ik heb nu voor 2 maand besteld dus ik test nog even verder. Als ik twijfels hou straks of het wat doet dan stop ik er helemaal weer mee. Ik moet wel genoeg verschil merken anders is het echt te duur.

Ik wil best nog mijn bevindingen hier laten weten maar dat gaat dus wel even duren nog :D


Ik ben zeker benieuwd!

Zit er sterk aan te denken om zondag bij Horse Event een zak mee te nemen.

Melzazu
Berichten: 1808
Geregistreerd: 13-10-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-23 16:46

Annet73 schreef:
Melzazu schreef:
Ik heb een beetje rondgekeken ook bij andere aanbieders om dan alleen het hoofdbestanddeel te geven. Dan ben ik maar een tikje goedkoper uit. Alle supplementen vind ik altijd erg prijzig.

Ik heh het nu toevallig wel net weer besteld. Ik heb het laatst een maand gegeven. Nu dus even niet en ik heb nu voor 2 maand besteld dus ik test nog even verder. Als ik twijfels hou straks of het wat doet dan stop ik er helemaal weer mee. Ik moet wel genoeg verschil merken anders is het echt te duur.

Ik wil best nog mijn bevindingen hier laten weten maar dat gaat dus wel even duren nog :D


Ik ben zeker benieuwd!

Zit er sterk aan te denken om zondag bij Horse Event een zak mee te nemen.


Ik ga eraan denken om zo gauw als ik meen er iets over te kunnen zeggen het hier te posten.
Zelf een zak voeren een maand kan natuurlijk nooit kwaad.

Hieperdi
Berichten: 2587
Geregistreerd: 24-01-12

Re: MotionPro (van DressagePro)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-23 18:38

En inmiddels al resultaat :)) ?

Melzazu
Berichten: 1808
Geregistreerd: 13-10-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-23 18:45

Whahaha ik had het net pas gisteren weer binnen gekregen. Ze hadden nogal veel bestellingen gehad vanwege hun hoge kortingen op de kleding ook.

Maarrr ik ben het dus vanaf vandaag weer aan het geven.
Ben echt heel benieuwd want ik vond hem de laatste 2 weken echt wat stijf aan het begin met rijden. Bijvoorbeeld ook de eerste 2 rondes galop echt even wat moeizaam. Daarna kwam hij wel goed los. Hij moet ook een heel groot lijf bij elkaar rapen maar ALS het echt wat doet (zoals ik dus vorige keer wel dacht) dan verwacht ik dus daarin het snelste en meeste verschil te merken.

Edit: typo

Dee_Es

Berichten: 3671
Geregistreerd: 05-11-05
Woonplaats: Twente

Re: MotionPro (van DressagePro)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-23 19:48

Ik heb er 2 zakken van gevoerd, was een aanbieding, ik had eigenlijk iets anders nodig, maar ik merkte geen enkel verschil.
Er leek ook totaal andere korrels in de zakken te zitten. Formaat, kleur en geur kwam echt totaal niet overeen maar volgens dressagepro kan dit bij een natuurproduct en was het wel hetzelfde... Ik heb het dus niet opnieuw besteld.

Hieperdi
Berichten: 2587
Geregistreerd: 24-01-12

Re: MotionPro (van DressagePro)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-23 21:40

Nog meer mensen?

Melzazu
Berichten: 1808
Geregistreerd: 13-10-19

Re: MotionPro (van DressagePro)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-23 14:37

Nou ik ben nu bijna 2 weekjes het weer aan het geven. Dressagepro geeft zelf ook aan dat het 7 tot 10 dagen kan duren voor je de eerste effecten merkt en ik vind hem sinds 2 dagen echt weer soepeler. Ook met borstelen reageerde hij wat op de rug en dat is nu weg.
Naar mijn idee tot dusver maakt het voor die van mij dus echt wel verschil. Ik geef wel de sportbundel, dat is de motionpro in combinatie met de active pro. Volgens veel gebruikers versterkt het elkaar dus wat het los van elkaar doet weet ik niet.

Ik denk dat ik als dit weer op is ik nog 1x ga testen weer zonder en dan beslis ik of ik hem er echt op laat. Gewoon om uit te sluiten of het toch toeval is.

AnnemiekvM

Berichten: 8255
Geregistreerd: 17-07-03

Re: MotionPro (van DressagePro)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 21:16

Ik geef het nu denk ik bijna 3 weken. Merk nog niet echt verschil maar geef het nog even de tijd. Had op Horse Event 3 zakken meegenomen.

Annet73
Berichten: 787
Geregistreerd: 01-11-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-23 00:27

Ik ben heel benieuwd wat de resultaten bij jullie inmiddels zijn!

Melzazu
Berichten: 1808
Geregistreerd: 13-10-19

Re: MotionPro (van DressagePro)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-23 08:03

Ik zit bijna aan het eind van mijn laatste bestelling. Ik voer het niet iedere dag maar alleen als ik zelf op stal ben. Dat is gemiddeld 4 tot 5x per week.

Ik ben op dit moment heel blij met mijn paard. Hij loopt fijn en is soepel. Of dat door de brokjes komt ben ik nog steeds niet helemaal zeker van. Ik ga dus als dit op is weer even aanzien hoe het dan zonder gaat.

Dressagepro heeft zojuist ook de prijzen van de supplementen verhoogd en ik vind het wel echt duur worden. Mocht ik toch denken mijn paard weer te willen ondersteunen dan ga ik misschien ook wel eens verder kijken wat er nog meer te verkrijgen is.

Annet73
Berichten: 787
Geregistreerd: 01-11-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-23 09:44

Melzazu schreef:
Ik zit bijna aan het eind van mijn laatste bestelling. Ik voer het niet iedere dag maar alleen als ik zelf op stal ben. Dat is gemiddeld 4 tot 5x per week.

Ik ben op dit moment heel blij met mijn paard. Hij loopt fijn en is soepel. Of dat door de brokjes komt ben ik nog steeds niet helemaal zeker van. Ik ga dus als dit op is weer even aanzien hoe het dan zonder gaat.

Dressagepro heeft zojuist ook de prijzen van de supplementen verhoogd en ik vind het wel echt duur worden. Mocht ik toch denken mijn paard weer te willen ondersteunen dan ga ik misschien ook wel eens verder kijken wat er nog meer te verkrijgen is.


Ik blijf je graag volgen Melazu. Ben nu wel erg benieuwd wat er gebeurd als je weer stopt!

Hoop ook nog steeds naar reacties van andere gebruikers.

Heb zelf de sportbundel inmiddels aangeschaft. Hou nu een dagboek bij om zo objectief mogelijk te kunnen beoordelen. Zondag wedstrijd. Ben erg benieuwd! (Ben dan net een week aan het geven dus wellicht nog wat voorbarig om dan al conclusies te kunnen trekken).

Melzazu
Berichten: 1808
Geregistreerd: 13-10-19

Re: MotionPro (van DressagePro)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-23 10:06

Ja ben ik ook erg benieuwd naar. Ik heb nog voor een paar dagen. Dat maak ik op en dan wacht ik weer even af.

Ik zal hier wel nog eens posten. Ook als ik beslis iets anders te proberen zal ik eens laten weten dan wat het doet. Alleen duurt het iedere keer enkele weken voor je er weer iets over kan zeggen.

Dus dit is best een actief topic ook al duurt het steeds lang voor er weer een post komt :D

AnnemiekvM

Berichten: 8255
Geregistreerd: 17-07-03

Re: MotionPro (van DressagePro)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-23 14:48

Voor mijn pony doet het niks. Heb het twee maanden gegeven. Ben nu weer over op mijn oude supplement.
Voor de liefhebbers. Ik heb nog een nieuw zakje te koop. Nog helemaal dicht.