Ervaring met Revormin? Voeren aan een sportpaard?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
leeneliefje

Berichten: 4417
Geregistreerd: 24-10-07
Woonplaats: Rheden

Ervaring met Revormin? Voeren aan een sportpaard?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-18 16:43

Hoi Bokt,

Ik heb van mijn familie een emmertje Revormin gekregen, deze had ze nog over en ze is er erg enthousiast over. Nu voert zij dit bij aan haar paarden die weinig krachtvoer krijgen en niet hoog in het werk staan. Daarbij zijn het koudbloeden.

Ik wil dit aan mijn paard gaan bijvoeren als 'extraatje' nu ik merk dat hij in de verhaarperiode wat slapper/tammer is en minder lang het rijden volhoudt. Hij krijgt 2,5 kg basisbrok en af en toe een halve schep muesli met elektrolyten na zware training/les of wedstrijd. Daarnaast uiteraard 4x per dag ruwvoer en weidegang een halve dag.

Een tijdje geleden heb ik mij paard geplette haver gegeven, hier is hij ont-zet-tend van opgeknapt in zijn spieren en energie. Toen was hij me nét iets te heftig maar had hij even een steuntje in de rug nodig om weer op deze conditie te komen. We zijn dan ook gestopt met de haver.

Mijn vraag is nou eigenlijk: wie geeft Revormin aan zijn of haar paard en wat doet dit voor je?
Ik wil niet gewoon klakkeloos een supplement bijvoeren maar heb het gevoel dat hij wel wat extra weerstand/energie/vitamine kan gebruiken.

Toevoeging
Beweging: Ik train mijn paard 5x per week dressuurmatig. Om de week springen en af en toe naar buiten. Ook eens per 3 weken wedstrijd.

Hoor graag van jullie. :)

Kabouterdans
Berichten: 5086
Geregistreerd: 19-06-02

Re: Ervaring met Revormin? Voeren aan een sportpaard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 22:34


leeneliefje

Berichten: 4417
Geregistreerd: 24-10-07
Woonplaats: Rheden

Re: Ervaring met Revormin? Voeren aan een sportpaard?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-18 00:30

Ja zoiets! Andere verpakking alleen zelfde naam