NAF Fit M

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Saaams

Berichten: 13285
Geregistreerd: 20-01-10

NAF Fit M

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-17 17:14

Zijn er toevallig al bokkers met ervaring met de NAF fit M? Ik heb ervoor gekozen om mijn pony te ondersteunen bij afvoer van afvalstoffen na matige/zware inspanning.
Wij zitten nu op 1/3 vd fles. Volgens de winkel merk je na een fles pas verschil. Er is bij ons sprake geweest van bloedonderzoek


NAF M-Fit is de vloeibare variant van Vitamine E + Selenium aangevuld met kruiden en antioxidanten. NAF M-fit zorgt voor een goede spiergezondheid en spierherstel na inspanning, dus uitermate geschikt voor sportpaarden! Ideaal om te gebruiken als u met NAF M-power de ideale bespiering heeft bereikt en dit wil onderhouden. 'Give M-power - Keep M-fit!'


Afbeelding

dingogirl
Berichten: 1252
Geregistreerd: 10-10-13
Woonplaats: midden limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 18:28

als je dit alleen voert om afvalstoffen eerder kwijt te worden zou ik eerder gedroogde brandnetels of souplessemix bijvoeren van de paardendrogist.
voer het al jaren als ondersteuning voor mijn menpony's.
ze krijgen ook vit.E capsules erbij.

wat ook helpt is minder zetmeel en suiker-rijk voeren. dan wordt er ook minder melkzuur gevormd bij inspanning.

Dany94
Berichten: 872
Geregistreerd: 10-08-09
Woonplaats: gelderland

Re: NAF Fit M

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 19:21

Ik volg ben ook benieuwd naar ervaringen

Padoertje
Berichten: 1561
Geregistreerd: 12-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-17 14:49

Ik gebruik het nu een aantal weken voor mijn paard dat 4 mnd stil heeft gestaan door een ongeluk op de paddock en sinds half februari weer opgebouwd mag worden. Ik moet zeggen dat ik ervaring heb met andere producten en ook dit product, maar dan in poedervorm en ben over de M-fit goed te spreken. Mijn paard kan in het begin nog wel eens nukkig aandraven en moet een beetje dieselen. Nu met dit product is hij werkwilliger en zeker na 2 dagen training voelt hij een stuk losser in het lijf aan en geeft geen symptomen van spierpijn of anders. Paard loopt op L/M niveau en wordt nu 4 dagen een half uur gereden. Ik bestel zeker een fles bij.

_LiliM_
Berichten: 275
Geregistreerd: 18-08-10

Re: NAF Fit M

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-17 14:54

Ik geef op dit moment vitamine e van pharmahorse. Ben zeer benieuwd wat de ervaringen zijn met dit supplement van NAF ik volg even :)

Elise_K

Berichten: 3803
Geregistreerd: 27-07-05
Woonplaats: Nijkerkerveen

Re: NAF Fit M

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-17 14:57

Ik heb deze fles gewonnen met een Facebook actie en ik ben er inmiddels bijna doorheen. Mijn paard kan gevoelig zijn op zijn rugspieren, en verkrampt dan al met borstelen. Na het voeren van deze fles (en ook oefeningetjes van de osteopaat en een nieuw aangemeten zadel) is het minder. Maar dat kan natuurlijk ook een combinatie van factoren zijn :+ Wel denk ik te merken dat als ik het een paar dagen vergeten ben te geven, dat het dan weer wat erger is. Geen idee of dat zo snel werkt eigenlijk.

linsje27
Berichten: 110
Geregistreerd: 25-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-23 20:18

Zijn er inmiddels al nieuwe ervaringen met de NAF M fit?

Ik wil mijn paard ondersteunen bij een blessure aan de hoefbanden, maar het paard moet niet heet worden.

In de tekst staat dat het het paard niet extra energie geeft. Klopt dat?