Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Roselique schreef:Ik geef altijd van alles, tomaten, druiven, kiwi's, mango, perzik sinasappel, witlof, aardappel, banaan, mandarijn..
Heb met dierendag ook slobber gegeven aangemaakt met sinasappelsap! Hij vond het heeeerlijk
Je moet het natuurlijk niet in grote hoeveelheden geven. Maar als mijn moeder iets van groente schil heeft vvan het avond eten dan doet ze dat in een zakje voor paardlief. Het enige wat ik niet geen is ui, ik weet niet waarom maar dat vind ik gewoon niks.
MarcoBorsato schreef:Roselique schreef:Ik geef altijd van alles, tomaten, druiven, kiwi's, mango, perzik sinasappel, witlof, aardappel, banaan, mandarijn..
Heb met dierendag ook slobber gegeven aangemaakt met sinasappelsap! Hij vond het heeeerlijk
Je moet het natuurlijk niet in grote hoeveelheden geven. Maar als mijn moeder iets van groente schil heeft vvan het avond eten dan doet ze dat in een zakje voor paardlief. Het enige wat ik niet geen is ui, ik weet niet waarom maar dat vind ik gewoon niks.
Tomaat is een nachtschadeplant, dat is volgens mij hartstikke giftig....
MarcoBorsato schreef:Nee maar wel voor katten, dus ik ging er eigenlijk vanuit voor paarden ook...
Roselique schreef:Ik geef die van mij kruidnoten, perpernoten kunnen ze denk ik niet kauwen.. Maar als je vruchten hebt met pitten, je kan ze eruit halen maar er zijn ook heel veel paarden bij ons op stal die ze zelf uitspugen