Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Wat gaan jullie er mee doen? Gaan jullie het verder uitwerken? 
. Ik heb daar 'anders' ingevuld, maar ik gebruik dus helemaal geen strooisel.
Elke 1 is er weer 1
. 

....ik ben een Duitse stutdent en Nederlands is en blijft nog steeds een moelijke taal
en een foutje in de input...later kunnen wij bij de data verwerking ook nog bepaalde dingen doen om zulke dingen "te korrigeren" Vanhall schreef:Het lijkt me well interessant om te horen hoe jullie de vraag over hoe lang het paard op een grasweiland staat verstaan? Denken jullie hier meer aan beweging of aan het eten? Ik zie wel vaak, dat mesen ook 24/7 swinters invullen, maar ook mijn paarden staan in een loop en openstall en kunnen 24//swinters op de weiland, maar ze eten er gewoon niet van omdat er geen of nauwelijks gras staat
Vanhall schreef:de vraag over het niveau is angepaast en kan nu weggelaten worden. Bedankt!
Deze enquete onderzoekt alleen specifiek over voeding, vandaar dat de enquete voor sommigen onvolledig lijkt maar dit is de enige informatie die we voor dit onderzoek nodig hebben. Zoals al gezegd, moeten bepaalde dingen beperkt worden gehouden omdat het anderes heel ingewikkeld voor zowell de ondervragten als ook voor ons word.
Als de hoevelleheid onbeperkt is maakt het ook verder niet zoveel uit.