Ik heb een paint ruin van 14 jaar. Hij is erg druk van zichzelf en erg gevoelig. Met rijden lijkt het een 5 jarige en heeft erg grappige streken onder het zadel.
Nu zou ik zo graag wat rust in hem krijgen met het rijden, zodat we lekker relaxt buiten kunnen rijden. Ik train hem voornamelijk buiten in de bossen, maar hij blijft zoo fanatiek. Denk nu niet dat ik een wereld probleem met hem heb hoor, want we hebben een super klik!!
Om nu naar allerlei voeding supplementen te grijpen,.... daar ben ik niet zo voor.
Hij krijgt nu 3/4 schep Condition Extra van Pavo en 1/2 schep muesli zonder haver van Havens per dag. Daarnaast loopt hij 24/7 in het land. Hij ziet er erg goed uit op het moment.
Nu heb ik al een poosje contact met Etty van der Graaf. Zij doet energie healingen bij paarden. (waar ook ik erg goeie ervaringen mee heb). Nu kwam ze met wat nieuws, wat ik uiteraard wil uitproberen:
Bach Bloesem Remedies voor paarden.
Dit is geheel natuurlijk. Voor meer info kun je op haar site terecht (zie mijn onderschrift)
Vandaag zat het potje bij de post en ik wil mijn ervaringen met de Bach Bloesem graag met jullie delen. Heb er veel over gelezen over de werking bij mensen. Dus ik ben benieuwd.
Wat zit er voor mijn paard in??
Er zit een lijstje bijgevoegd:
Doodsangst en paniekerig zijn (Rockrose)
Erg met zichzelf bezig zijn (Heather)
Ongeduldig zijn, snel prikkelbaar door traagheid (Impatiens)
Overmatig enthousiasme, zendingsdrang (Vervain)
Neiging hebben anderen te domineren (Vine)
Etty kent mijn paard al iets langer en heeft dit op gevoel samen gesteld. Ik las op haar site dat ze dit normaal gesproken dus anders doet.
Even wat foto's van het potje:

Mooi logo om te zien:

Ik ga dus vanavond de eerste 6 druppels geven. Hij krijgt er 2x daags 6 druppels.
Klop me niet dood als het minder of meer is. maar normaal ga je opeens wel een verschuiving van gedrag zien.