Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
#Ymke# schreef:Mijn druktemaker heb ik ook cavalor pianissimo gevoerd, maar werd hier erg mat van (ook in z'n lijf, hij werd magerder en doffer).
In jouw geval zou ik kijken naar een speciaal supplement zoals primaval stressless, of de NAF magic star, dat haalt net de scherpe kantjes eraf.
Wafel schreef:Die muslie is een idee maar vraag me wel af net als bij Cavalor Pianissimo. [url]Of het wel zin heeft dat halve kilotje brok per dag te gaan vervangen door iets waar minder in zit. Het is immers MAAR een half kilotje.[/url] Wel zit in die muslie magnesium dat is wel weer goed. Maar hoeveel zou ik dan voeren ? Meer omdat ze dan meer manesium binnen krijgt of gewoon evenveel. OF gewoon een haver vrije muslie en als suplement magnesium bij voeren.

.
) maar nog werkte het erg goed 

Nouvel schreef:Ik ga de Cavalor Pianissimo gewoon een tijdje proberen, heb de zak nu in de schuur staan.
Volgende week komt mijn merrie weer thuis en dan ga ik beginnen met voeren ervan.
Ik hoor er veel goede dingen over wat betreft hetere en gevoelige paarden.
Het mindere wat ik hoorde was dat wat Ymke hierboven aangeeft, dat ze er evt. mat en dof van kunnen worden.
Ik wil wel lucerne bij blijven geven, omdat mijn merrie het daar heel goed op doet, dus misschien is dat een goede combi met de pianissimo.
We zullen het zien!