Gerstenmix van het merk Van Mijten?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Coentjuh

Gerstenmix van het merk Van Mijten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-08 18:17

Gersten mix, nog nooit van gehoord Bloos Dat krijgt Apacho waar ie nu in training staat, hij komt zaterdag weer naar huis, zal het uiteraard nog even na vragen aan zn trainer wat voor voer het nu precies is..

Dacht eigenlijk dat het de Granenmix was (vorig jaar toen ie terug kwam hadden we dat voor hem gekocht, 5 Granen met het extra brokje, de Kentucky Lite.. en ik geloof dat zn trainer het toen over granenmix had, maar dat is toch niet hetzelfde?)

Iemand meer info over Gerstenmix, een vervanger eventueel, want volgens mij zit die Van Mijten niet hier in de buurt?

TNT

Re: Gerstenmix van het merk Van Mijten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 13:37

mijten zit in belgie en is naar mijn mening supervoer, ik voer zelf ook mijten maar dan de quattro en herba mix hier is de website

www.mijten.be

vera_pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 13:40

wij voeren het ook, is bij ons in de buurt bij horsepowerfood deurne verkrijgbaar maar volgens mij verkoopt die door het hele land.

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 17:50

Super voer Mijten.
Ebo is als 3 jarig begonnen met de gerstemix en staat nu hij intensiever getraind wordt op de herbamix.
Ik haal het in Ijsselstein of in Terschuur.

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 17:55

Als je even contact opneemt met Mijten kunnen ze je wel vertellen of je het in de buurt kunt krijgen.
Ik vind het echt geweldig fijn voer.

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-08 18:17

Bedankt allemaal! Nu kwam ik gister op stal en heel toevallig koopt een stalgenoot ook voer bij Van Mijten. Maar die koopt over een paar weekies weer in. Dus nu even een tussenoplossing gehaald bij de voerhandel, waar ook ongeveer hetzelfde in zit aan eiwitten en vitaminen enzo zodat ie niet opeens op de basisbrok komt te staan.