Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
. Ik heb er voor gekozen omdat ik vet een betere energiebron vind dan zetmeel wat veel in muesli's zit. Vet is ook een goede basis voor duurenergie.
maar wel makkelijker op gewicht te houden. Na endurancewedstrijden was ze nog wel eens ingevallen, daar heb ik afgelopen jaar helemaal geen last van gehad. Ze vindt het ook ontzettend lekker. Elke bak wordt uitgelikt alsof dr leven er vanaf hangt
Lenneke_ schreef:Ik heb het een hele tijd gegeven, maar merkte geen enkel verschil. Hij krijgt niet twee keer zoveel brokken, dat heeft voor hem veel meer effect.
Maar ik heb het idee dat het bij Anouar meer een gebrek aan eiwit was (in combinatie met een ontsteking), dan te weinig vet. Hij was namelijk niet echt mager, maar zat slecht in de spieren. Nu hij meer brokken krijgt zit hij al veel beter in de spieren
fransje23 schreef:Lenneke_ schreef:Ik heb het een hele tijd gegeven, maar merkte geen enkel verschil. Hij krijgt niet twee keer zoveel brokken, dat heeft voor hem veel meer effect.
Maar ik heb het idee dat het bij Anouar meer een gebrek aan eiwit was (in combinatie met een ontsteking), dan te weinig vet. Hij was namelijk niet echt mager, maar zat slecht in de spieren. Nu hij meer brokken krijgt zit hij al veel beter in de spieren
Ze geven bij Subli ook aan dat je er het beste merriebrok of een andere brok met een hoog eiwitgehalte bij de EM kan voeren.

Durf ik bij Wis écht niet, die is nu al zo hyper en overgevoelig, durf ook niet goed te experimenteren 
) en dat gaat erg goed. Daarnaast krijgt ze enorm veel goede voordroog en staat ze overdag nog vol in het gras. Geen problemen met afvallen hier.