gebruiken jullie ook Sanéqui - Colon?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Flurk

gebruiken jullie ook Sanéqui - Colon?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-08 14:42

Hoi,
Gebruiken jullie ook Sanéqui - Colon?
Wat betalen jullie per zak?
Na welke periode zag je al resultaat?

lin_

Re: gebruiken jullie ook Sanéqui - Colon?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 16:20

Van mij weet je het dus al, gebruik het al ruim 3 mnd.
20 euro per zak via de DA.
Bij mij zag ik toch binnen een week al verschil.
Alleen ik moet er echt olie bijgeven, anders krijg je eeeeen heeel erg dun paardje.
Ben ook wel benieuwd wie het nog meer gebruikt.

kim1207

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 21:48

hey ik zie dat jullie sanequi colon gebruiken.
bevalt het na vier jaar nog steeds??
ik ben zeer benieuwd naar jullie ervaaringen, het is vandaag voorgeschreven door mijn dierenarts!!

Groetjes kim

Maristj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 13:55

sorry dat ik hier kom binnenvallen
zijn hier mensen die de indruk hebben dat hun paarden veel heter zijn of voordien sinds ze op colon staan? met dat dit voer toch veel vetten bevat..

heartbeat999

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 22:17

ik heb een paar van mijn gevoeligste mini paarden op dit voer staan!
ik moet het voeren met een scheutje lijnzaad olie! en ze beginnen nu echt te veranderen! dat ze er heter van kunnen worden geloof ik direct ze zijn allemaal feller dan voorheen! tenminste de paardjes die ik dat voer! maar bevalt me goed!

Chesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 22:52

eten jullie paarden het wel goed? Die van mij staat nu op sanequi muscle omdat hij de colon niet accepteerd en het dus niet eet maar ook dit eet hij matig, hij laat over 3 voerbeurten in totaal een beurt over. Ik betaal trouwens 25 euro. ik vind het duur voer zonder dat ik daadwerkelijk resultaat heb en het feit dat hij na 4 maanden het nog steeds slecht eet

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-13 06:06

Het paard wat ik dit voerde heeft het maar kort gegeten omdat ik geen verbetering merkte
Hij bleef aan de dunne mest
Paard is later verkocht en woont nu 24/7 buiten en heeft geen last meer van dit probleem
Ook vond ik het voer te duur en lastig aan te schaffen

Maristj

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 10:47

in het begin at die van mij het ook zeer slecht, ben dan blijven volhouden en uiteindelijk at ze het wel, alleen bleef er inderdaad ook altijd een deel liggen, en moest ik wel elke dag de voerbak wat uitkuisen. verder sloeg het inderdaad wel goed aan, alleen heb ik de indruk dat mijn paard er veel te heet en pittig van wordt, omdat het een vetrijk voer is?? nochtans zijn die mevr dat het samenstelt dat het niet zou kunnen..

heartbeat999

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 20:54

ja ik vind het voer ook duur! mijn paardjes aten het in het begin niet zo goed, maar ze eten hun bak nu tegenwoordig keurig leeg!

Chesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 22:53

nou ik geef het niet meer, paard was zo aahet interen. Hijmkrijgt nu marstall voer sinds er een voedingsdeskundige bij mijn oaard is geweest en dat vind ie heerlijk en hij doet het er ook een stuk bbeter op en kost maar 15 euro voor 20 kilo. en weer een lege bak en een happy paard

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 13:35

Ik heb het mijn paard op dierenartsadvies gegeven. Ze at het niet... trok echt haar neus er voor op.
Ik heb van alles geprobeerd, aanmaken met olie, slobber van maken, gerapste wortel er door. Maar ze vond het gewoon echt niet lekker. Dus ik ben er van af gestapt en heb haar nu op melassevrije muesli staan waar ze het erg goed op doet.