Spenk schreef:Zomaar zonder bloedonderzoek gaan bij geven zou ik niet doen.
En een bloedonderzoek heeft niet alle waardes, dan zou je zelfs een spier biopt moeten nemen.
Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
Belker schreef:Hier ook equilin balancer en basic, maar paard was losser met de natuurlijke vit. E van horseflex. Ik stop met de basic en ga terug naar de vit.E van horseflex. Ik blijf wel de balancer geven zolang ik die nog heb.
chery schreef:Belker schreef:Hier ook equilin balancer en basic, maar paard was losser met de natuurlijke vit. E van horseflex. Ik stop met de basic en ga terug naar de vit.E van horseflex. Ik blijf wel de balancer geven zolang ik die nog heb.
Oh echt? En stop je straks ook met de balancer? Ik heb mijn andere paard ook op beide en die ziet er top uit.
chery schreef:Belker schreef:Ja vanwege kostenplaatje.
Welke dan wel is nog even zoeken. Ik zoek er 1 zonder toegevoegd ijzer of heel laag ijzer gehalte ivm hoog ijzergehalte in (grond)water en dus ook in plaatselijk hooi.
Het is inderdaad niet goedkoop. Verder doen ze het er wel heel goed op
chery schreef:lletam schreef:Hoe hebben jullie het overstappen aangepakt? Ik ga over van een basisbrok op een balancer. Uiteraard met begeleiding maar benieuwd naar ervaringen
Langzaam introduceren. En brok steeds iets minderen
Phonix schreef:Misschien een heel domme vraag, maar ik zie veel balancers vitaminen en mineralen hebben. Wat is dan het verschil? Tussen de twee zeg maar? Zijn ze eigenlijk hetzelvde?
Is een multivitamin hetzelvde als een Agrobs naturmineral? Gotta love verwarrende marketing..
Phonix schreef:Misschien een heel domme vraag, maar ik zie veel balancers vitaminen en mineralen hebben. Wat is dan het verschil? Tussen de twee zeg maar? Zijn ze eigenlijk hetzelvde?
Is een multivitamin hetzelvde als een Agrobs naturmineral? Gotta love verwarrende marketing..