Dan zet ik meteen de volgende klaar voor 's ochtends, ben ik een nachtje weg zet ik gewoon een paar van die bakken klaar

Scheelt wel dat ze thuis staan, dan loop je wat makkelijker even heen&weer om te voeren/iets klaar te zetten!
Maar die muts eet het nog maar half... maar iig laat ze het niet meer helemaal staan!
De slobber+subli Zonder bak was wel helemaal leeg, de seniores priores met wortels erin was ruim 1/3 leeg, dr hooi speelt ze ook mee ipv te eten... daarom hoop ik zo dat ze die seniores priores goed gaat eten!!
Gelukkig eet ze overdag in de wei wel veel hooi!
Net maar weer wat muesli en wortels over de seniores priores gedaan, hopen dat ze vannacht verder eet.
Maar al met al heeft ze al aardig wat naar binnen gewerkt vandaag
) dan wordt het ponybrok ipv basis/sportbrok(kreeg Wis in training ook en reageerde wel goed daarop) en cavalor pianissimo erbij en dan slobber+maismeel als dikmaker en daar de subli Em doorheen.
werd ze maar traag en sloom, ze timmert om zich heen in de wei, met poetsen en is errug heet met longeren/rijden.
. Ik weet nog niet hoeveel die subli nou daadwerkelijk toevoegd, maar ik durf het ook niet weg te laten