waar?

hadden ze ze vroeger niet bij dekkers hoek in den haag?
...iemand?
rij er van de week wel langs,
als ze ze hebben , kan ik dat hier weer melden, hahaha
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Silfre schreef:Ik heb het zojuist gehaald bij Wim's dierenspeciaalzaak in Bilthoven, aan de Spoorlaan. Ze hebben niet het volledige assortiment, dus even bellen vooraf is wel slim!
F3nn3 schreef:volgens mij verkoopt jordens hippo in grathem (limburg) het ook..
russel schreef:F3nn3 schreef:volgens mij verkoopt jordens hippo in grathem (limburg) het ook..
nee al heel lang niet meer en die worden gek van de mailtjes er over..
Wie weet een adres in Gelderland, laten we zeggen omgeving Tiel.?? Ik heb het vroeger gebruikt en haalde het in Tilburg, super spul, maar Tilburg verkoopt het niet meer. Had ook al een paar zakken over de datum en toen is hij er mee gestopt, te weinig animo.
RZDLover schreef:Silfre schreef:Ik heb het zojuist gehaald bij Wim's dierenspeciaalzaak in Bilthoven, aan de Spoorlaan. Ze hebben niet het volledige assortiment, dus even bellen vooraf is wel slim!
Daar ga ik nu tegenwoordig ook heen!
Wel even bellen vtv inderdaad.
russel schreef:D & H is maar 3 maanden houdbaar, ik kan mij voorstellen dat ze geen zakken op voorraad willen hebben die voorts schimmel bevatten of over de datum zijn volgens de zak en de koper er voor bedankt. Je kan toch van te voren je bestelling opgeven? Doe je voor 3 maanden bestellen en hou je zelf wat voorraad en je bestelling ook al voor 3 maanden vooruit. Spreek af met je fouragehandelaar of hij dit met alle D &H klanten wil doen, gewoon een bestelling vooruit. HIj moet gewoon een bestelling van 25 zakken hebben, heeft toch zo? Met 3 a 4 klanten heeft hij dat zo.
russel schreef:Ik kom gauw aan 2 zakken per maand, dus maal 3 is dit 6 zakken van 20 kg is dit 120 kg, 4 mensen die dit ook doen, zit je zo op de 500 kg. Een zakje slobber erbij is ook altijd wel leuk voor in de winter.
Antheman schreef:russel schreef:Ik kom gauw aan 2 zakken per maand, dus maal 3 is dit 6 zakken van 20 kg is dit 120 kg, 4 mensen die dit ook doen, zit je zo op de 500 kg. Een zakje slobber erbij is ook altijd wel leuk voor in de winter.
Ik met 2 paarden 1 zak per 1,5 maand.
Slobber maak ik zelf.