Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

andora schreef:Kijk wel uit wat je je paardje allemaal gaat geven,laat haar ook heel langzaam afvallen en niet in een keer haast niets meer geven .Geef bijv.10 procent minder als normaal,en wat meer bewegen dan komt het best goed

djuno schreef:Franka_Vosje schreef:Het is dus echt ongevaarlijk, en ik zweer er ook bij! Hij krijgt elke dag 1 schepje Feelgood30 van de Welkoop.
1 schepje????
Heb zojuist 2 emmertjes gehaald maar de dosering is 40 gram per paard per dag...dus 2 schepjes.
Heb jij aldoor maar 1 schepje gedaan of doe je nu gewoon 1 schepje als onderhoudsdosis??
Hoe zwaar is jouw paard dan??

Tancreda4 schreef:romeorowan schreef:Eerlijk gezegd vraag ik me of wat gevaarlijker is: of een supplement voeren waar je je twijfels over hebt of je paard nog dikker laten worden voordat je ingrijpt.
Begrijp me alsjeblieft niet verkeerd, maar als ik een aantal jaren geleden was begonnen met magnesium, dan was mijn paard en mij waarschijnlijk een hoop pijn, ellende en geld bespaard gebleven.
Volgens mijn veearts kan magnesium bijvoeren ook helemaal geen kwaad.
Daar heb je wel gelijk in, maar heb hiervoor ngo nooit van dat magnesium gehoord, laat staan om paarden te laten affvallen. Ik heb al even gezocht op bokt, maar eigenlijk ben jij de enige die het echt heeft gedaan en ook echt resultaat heeft gehad, maar verder kan ik er weinig over vinden... vandaar dat ik wat twijfel. Is het wel zo goed, of heeft het gewoon voor jouwn paard super gewerkt?

Franka_Vosje schreef:In het begin heb ik 2 schepjes gedaan....1 schepje is nu onderhoudsdosis idd.
Mijn paard weegt ongeveer 650 kg.

Franka_Vosje schreef:Ongeveer een maand.
Na 6 weken overgegaan op 1 schepje.
djuno schreef:Jij hebt zeker geen voor en na foto's?? Ben wel heel nieuwsgierig namelijk

djuno schreef:dat is idd een beste Stegeman....de mijne doet daar niet veel voor onder. Heb daar geen foto van...en die maak ik ook niet![]()
Heb wel genoeg foto's hoor...maar niet ééntje waarop je die zeecontainerbuik kunt zien.