Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bitwise schreef:Engeland is een paardensport land bij uitstek. Die verkopen nog eerder hun Londen Bridge dan dat ze toestaan dat de paardensport uit de Olypische spelen wordt gehaald.
petraaken schreef:Nochtans heeft de prinses geen fabeltjes vertelt want er zijn al langer geruchten dat ze de paardensport uit de lijst van de Olympische sporten wil schrappen.
hilden1971 schreef:Het lijkt mij ook een vrouwtje die graag van zich laat horen en al zeker geen commentaar kan hebben / accepteren. Zal mij benieuwen wanneer ze haar biezen pakt. Kan ook nog wel iets anders zeggen maar laat ik die gedachte maar voor mij houden, zal bij veel mensen niet prettig overkomen. Dus........
hilden1971 schreef:Het lijkt mij ook een vrouwtje die graag van zich laat horen en al zeker geen commentaar kan hebben / accepteren. Zal mij benieuwen wanneer ze haar biezen pakt. Kan ook nog wel iets anders zeggen maar laat ik die gedachte maar voor mij houden, zal bij veel mensen niet prettig overkomen. Dus........
petraaken schreef:Nochtans heeft de prinses geen fabeltjes vertelt want er zijn al langer geruchten dat ze de paardensport uit de lijst van de Olympische sporten wil schrappen.
Bitwise schreef:Engeland is een paardensport land bij uitstek. Die verkopen nog eerder hun Londen Bridge dan dat ze toestaan dat de paardensport uit de Olypische spelen wordt gehaald.
Juliette86 schreef:Dat is al nummer twee voor haar. Net zoals dat akkefietje met die cross parcoursbouwer op de OS. Waar of niet waar, ze pakt het niet echt zakelijk en professioneel aan.
Insider schreef:hilden1971 schreef:Het lijkt mij ook een vrouwtje die graag van zich laat horen en al zeker geen commentaar kan hebben / accepteren. Zal mij benieuwen wanneer ze haar biezen pakt. Kan ook nog wel iets anders zeggen maar laat ik die gedachte maar voor mij houden, zal bij veel mensen niet prettig overkomen. Dus........
Hoe goed ken jij haar eigenlijk? Ze zegt dingen die ze in het IOC liever nog niet in de krant willen hebben maar kritiek op de paardensport is er al heel lang bij het IOC. We mogen nog blij wezen dat Haya zelf een in de sport zeer gewaardeerde prinses is die ook nog in het IOC zit en dat we ook nog het nichtje van de Deense Queen hebben (Nathalie Zu Sayn Witgenstein), de kleindochter van Queen Elisabeth (juist Zara Phillips in de eventingsport). De paardensport is een enorme kostenpost voor het IOC en dat geld besteden ze liever aan andere dingen. Ben maar blij dat Haya haar mond open doet en dat ze dan wordt teruggefloten daar zal ze niet zo lang van wakker liggen. Het IOC heeft haar tenslotte geen spreekverbod gegevenDat een aantal landen dit niet willen horen heeft alles met struisvogelpolitiek te maken. Als iedereen zijn kop in het zand steekt komt er nooit wat los.
Niniane schreef:Werd tijd.
Er is al een ruime tijd over heen gegaan toen ze dat zei.
Ik zie geen reden voor haar om die uitspraken te maken.
Feit is dat China ten eerste geen paardenland is, ten tweede ligt China in een uithoek, mensen willen er maar net naar toe willen of willen betalen.. En Haya zal vast geen rekening mee hebben gehouden dat veel mensen op internet en tv alles hebben gevolgd.
anneliesdj
[quote="Juliette86 schreef:Dat is al nummer twee voor haar. Net zoals dat akkefietje met die cross parcoursbouwer op de OS. Waar of niet waar, ze pakt het niet echt zakelijk en professioneel aan.
Juliette86 schreef:anneliesdj
[quote="Juliette86 schreef:Dat is al nummer twee voor haar. Net zoals dat akkefietje met die cross parcoursbouwer op de OS. Waar of niet waar, ze pakt het niet echt zakelijk en professioneel aan.
Welk akkefietje?
Insider schreef:Denk dat we eindelijk eens blij mogen zijn dat er iemand in de FEI is die weet waar het over gaat en veiligheid voor de paarden ook belangrijk acht. Hoeveel paarden hadden hun been mogen breken? 2 was al voldoende geweest voor HEEL HEEL veel kritiek. Kan een parcoursbouwer wel boos worden maar die gaan wel altijd vrijuit als dergelijke ongelukken gebeuren!
Insider schreef:Juliette86 schreef:
[VN] Parcoursbouwer woedend na Olympische cross country
deze, heeft ze imo ook niet zo slim aangepakt
Denk dat we eindelijk eens blij mogen zijn dat er iemand in de FEI is die weet waar het over gaat en veiligheid voor de paarden ook belangrijk acht. Hoeveel paarden hadden hun been mogen breken? 2 was al voldoende geweest voor HEEL HEEL veel kritiek. Kan een parcoursbouwer wel boos worden maar die gaan wel altijd vrijuit als dergelijke ongelukken gebeuren!