Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
linky schreef:Rug nakijken dus!
linky schreef:Prima dat je er om lacht, maar de ene fysio is de andere niet; uit fanatisme, plezier, werklust, wat dan ook, zal hij NOOIT z'n oren zo doen als op de foto en een aantal keren op concours. En waarom rijdt 99% van de springruiters met bontjes, gelpads, voorophogers, achterophogers e.d.? Omdat ze datzelfde zadel waar ze zelf zo lekker in zitten van het ene paard op het andere gooien...............................![]()
Je kunt nog zo'n duur zadel hebben, als het niet past, past het niet.
Denk je nou echt dat Satchmo van Isabel tijdens zijn proef dacht:"Laat ik Isabel eens pesten door mijn rug eruit te gooien?"
Een paard fluistert eerst, dan vraagt hij, dan roept hij en als we dan nog niet luisteren, laat hij het zien........................
pebbels75 schreef:Geen verzet maar een soort van ontlading na een hoge sprong, en een soort van gewenning is het mijn inziens
linky schreef:Mag ik misschien een beetje een andere mening hebben Dees_Daan? Ik weet helemaal niet veel hoor, wij zitten nog maar net 45 jaar in de paarden tenslotte. Jij al langer, neem ik aan?
Maar net zoals jullie WEET ik niet wat er met het dier aan de hand is, dat kun je niet weten , niemand hier kent het dier zo goed.
Je mening geven is heel iets anders dan iets te stellen; het blijft bij je afvragen waarom, zowel voor jou als voor mij.
dees_daan schreef:hij weigerde niet, en ook niet bijna.. dus ik denk dat dat verzet wel wat mee valt, lijkt me idd niet lekker voor zijn rug, vond het ook fijn om naar te kijken
edit: typo